English

هشدار رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص سایت های جعلی پیش ثبت نام خودرو

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص شگرد کلاهبرداران سایبری به بهانه پیش ثبت نام خودرو از طریق سایت و لینک های جعلی به شهروندان هشدار داد.

هشدار رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص سایت های جعلی پیش ثبت نام خودرو

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی به شهروندان هشدار داد: مراقب شگرد کلاهبرداران سایبری به بهانه پیش ثبت نام خودرو از طریق سایت و لینک های جعلی باشند

وی افزود: کلاهبرداران با طراحی و ساخت لینک و صفحات جعلی و هدایت متقاضیان به ورود و ثبت نام، اطلاعات شخصی و بانکی آنان را دریافت و از این طریق اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب آنها می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متقاضیان خودرو غیر از سایت های رسمی و مورد تایید خودرو سازان که شامل www.saipacorp.com و www.ikco.ir می باشد از ورود به سایت های متفرقه و ناشناس خودداری کنند.

وی عنوان داشت: متاسفانه برخی از شهروندان در هنگام ورود به سامانه ها به نشانی سایت توجه نکرده و با جستجو از طریق موتورهای جستجو و یا رفتن به لینک‌هایی که در شبکه های اجتماعی معرفی شده در دام سودجویان سایبری گرفتار می‌شوند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان صرفاً به سامانه‌های اعلام شده مراجعه و از رفتن به سایر سایت‌ها و دانلود اپلیکیشن‌های مختلف جداً خودداری کنند، چرا که ثبت کردن اطلاعات در سایت‌های متفرقه می‌تواند زمینه سرقت اطلاعات هویتی و برداشت غیر مجاز از حساب را فراهم آورد، همچنین در صورت ورود به درگاه های جعلی هرچه سریعتر برای تغییر رمز دوم کارت اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه