English

جهش تولید با کار جهادی و مدیریت هوشمند محقق می شود

معاون استاندار یزد گفت: جهش تولید باکار جهادی، مدیریت هوشمند و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها محقق می‌شود.

جهش تولید با کار جهادی و مدیریت هوشمند محقق می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد ترحمی بهابادی معاون سیاسی استانداری یزد در آئین تودیع و معارفه بخشدار بخش آسفیچ بابیان اینکه رویکرد رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌ها در طول یک دهه گذشته متمرکز بر حوزه اقتصاد بوده است، افزود: سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری و برای آن هدف‌گذاری شده است و طبیعتاً ما نیز با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.

معاون استاندار یزد بابیان اینکه جهش تولید باکار جهادی، مدیریت هوشمند و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها محقق می‌شود افزود : جهش تولید جز باهمت بسیجی و جهادی میسر نخواهد بود به همین سبب است که رهبر فرزانه انقلاب بیشترین نگاه را برای تحقق شعار سال به سمت بسیجیان جهادگر دارد.

وی در ادامه از تلاش‌های فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و افزود : انتخابات با زحمات شما بزرگواران و بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار شد که در اینجا از زحمات همه شما عزیزان قدردانی می‌شود .

معاون سیاسی استانداری یزد در ادامه با اشاره به دغدغه مردم در بحث کرونا به تشریح اقدامات استان در حوزه پیشگیری و مقابله با آن پرداخت و اظهار کرد: باید از عادی‌سازی شرایط پرهیز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه