English

حسن خلج طهرانی خبر داد؛

تصویب ۱۰ طرح‌ سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از تصویب 10 طرح‌ سرمایه‌گذاری از ابتدای سال جاری در این منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

تصویب 10 طرح‌ سرمایه‌گذاری در  منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسن خلج طهرانی مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، از جهشی چشمگیر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد و گفت: هر زمان که طرح سرمایه‌گذاری به منطقه ویژه ارائه شود، جلسه کمیته تخصیص زمین تشکیل خواهد شد که در سال جاری از 15 فروردین تا امروز سه جلسه کمیته واگذاری زمین برگزار شده است.

خلج طهرانی با اشاره به این که تعداد جلسات کمیته واگذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 50 درصدی برخوردار بوده است، اظهار داشت: مصوبات این جلسات امیدوارکننده بود.

مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه به تشریح تصویب طرح سرمایه گذاری در زمینه های متفاوت پرداخت و تصریح کرد: طی  جلساتی که در این مدت برگزار شد 10 طرح به تصویب رسیده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته دو جلسه با تصویب چهار طرح بوده است که می‌توان گفت موفق شده‌ایم به رشد 50  درصدی در برگزاری جلسات و همچنین رشد 250 درصدی در تصویب طرح‌های سرمایه‌گذاری دست یابیم.

وی ادامه داد: تنها طی امروز سه طرح سرمایه‌گذاری مصوب شد که از جمله آن‌ها می‌توان به تولید اسید فسفریک و کودهای شیمیایی در ادامه طرح‌هایی اجرایی افتتاح شده در روزهای گذشته در کرمان با متولی‌گری شرکت ملی مس ایران با بودجه‌ای 130 میلیون یورویی، طرح تولید فروکروم و فرو منگنز شرکت کرومیت میامی فردوس با 120 میلیون دلار سرمایه‌گذاری و طرح تولید کرومیت توسط هلدینگ ارزش با اعتباری بالغ بر 640 میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی