English

مصطفی آزاد‌بخت:

برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز باید حرفه ای تر از گذشته باشد/ برخورد علمی با قاچاقچیان کالا

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به نوع برخورد با قاچاق کالا و قاچاقچیان، از اینکه بایستی نسبت به گذشته حرفه ای تر و علمی تر رفتار کنیم، سخن گفت.

 برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز باید حرفه ای تر از گذشته باشد/ برخورد علمی با قاچاقچیان کالا

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  مصطفی آزاد‌بخت، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در نشست اعضای کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: قاچاق کالا نقطه مقابل شعار سال مبنی بر جهش تولید است بنابراین باید مسوولان همه دستگاه ها با قدرت ورود کرده و در برخورد با این پدیده شوم هم افزایی داشته باشند.

وی افزود: برخورد علمی با پدیده قاچاق کالا و ارز لازمه تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید است.

مصطفی آزادبخت با اشاره به هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: در زمینه برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز باید حرفه ای تر از گذشته عمل کرد.

معاون استاندار همدان با عنوان اینکه شگرد قاچاقچیان روز به روز پیچیده تر شده بنابراین باید علم ما بالاتر از آنها باشد ادامه داد: مسوولان باید نسبت به قاچاق تحلیل و اطلاعات دقیق داشته باشند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان نیز گفت: همدان جزو استان های مرکزی و همواره محل عبور کالای های قاچاق از طریق استان های مرزی به غرب و بنادر جنوبی به مرکز است.

سرهنگ علی اسدبیگی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی، ورود کالای قاچاق  نیز کاهش یافت.

وی بیان کرد: به دنبال انجام فعالیت های اطلاعاتی و به کارگیری منابع و مخبران مشخص شد که خودروهای حامل کالای قاچاق هیچگونه تردد از سمت بنادر جنوبی کشور و شهرهای مرزی غرب کشور به علت اجرای طرح فاصله گذاری و جریمه سنگین، نداشته اند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: به دنبال شیوع کرونا، انتطامی همدان قرارگاه مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی را راه اندازی و با سوء استفاده کنندگان از این موقعیت برخورد کرد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: اقلام کشف شده از اول اسفند تا ۱۵ اردیبهشت شامل ۸۵ هزار ۳۷۳ عدد ماسک، ۱۰ هزار و ۵۱۴ عدد محلول ضدعفونی کننده، ۱۰ هزار و ۹۴۱ عدد ژل ضد عفونی کننده، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد پدالکلی، پنج هزار و ۸۵۰ لیتر الکل صنعتی است.

وی ادامه داد: همچنین چهارهزار و ۲۰۰ لیتر الکل طبی، ۱۲۰ لیتر الکل تقلبی و غیر بهداشتی، ۶۶۲ لیتر مایع دستشویی، ۲ هزار و ۲۵۰ لیتر مایع ظرف شویی ، ۶ هزار و ۴۰۰ عدد دستکش لاتکس، یک هزار و ۳۱۰ عدد دستکش لاستیکی کشف شده است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: ۳۳ پرونده در این ارتباط تشکیل، ۳۶ متهم دستگیر و ۹ دستگاه خودرو توقیف شد همچنین ۲ هزار و ۲۹۶ بازدید از اماکن در این مدت زمان صورت گرفت که منجر به پلمب ۲۴۰ واحد متخلف شد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه