English

مصطفی آزادبخت در مراسم تودیع ومعارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا:

بستر به جهت خدمتگذاری صادقانه در استان مهیاست/ مسئولان هوشیار باشند

مصطفی آزادبخت در مراسم تودیع ومعارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ضمن اشاره به عملکرد ارزشمند ریاست سابق دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و تحول در حوزه سلامت با روی کارآمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آموزش پزشکان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، استقلال کشور در حوزه پزشکی، و هوشیاری مسئولان، از اینکه بستر در استان همدان به جهت خدمتگذاری صادقانه مسئولان مهیاست، سخن گفت.

بستر به جهت خدمتگذاری صادقانه در استان مهیاست/ مسئولان هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، مصطفی آزاد‌بخت ، معاون استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ضمن تقدیر از عملکرد موسوی بهار و معرفی رشید حیدری مقدم به عنوان جایگزینی مناسب در این سمت و تاکید بر هوشیاری مسئولان در انجام خدمت صادقانه ، با بیان آرزوی توفیق برای تمام خدمتگذاران صادق در راه اعتلای کشور و به طور خاص عرصه سلامت، گفت: استاندار همدان با توجه به برنامه ای که در خصوص بازدید های شهرستانی، که از قبل در نظر گرفته شده بود، نتوانستند در این جلسه علیرغم تمایل زیادی که داشتند، حضور پیدا کنند و این توفیق نصیب بنده شد.

 

تحول در حوزه سلامت با روی کارآمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

آزاد بخت با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از استقرار، در پی تحولات بنیادی در اکثر حوزه ها برآمد، اظهار داشت: امروز ما این تحول را در حوزه سلامت شاهد هستیم.

وی گفت: کسانی که اوایل و بعد از انقلاب را در یاد دارند، به خاطر می آورند که ایران اسلامی در حوزه پزشکی بسیار وابسته به کشورهای خارجی بود، هر چند قدردان خدمات پزشکان در آن بازه زمانی هستیم، اما نمی توان وابستگی مشهود به کشورهای پاکستان و بنگلادش و ... را انکار کرد.

 

آموزش پزشکان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان

معاون استاندار همدان  در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به اینکه در این عرصه همچون بسیاری از عرصه های دیگر، جوانان کشور توانسته اند، فضایی را ایجاد کنند که در مباحث پزشکی از کشورهای مطرح در دنیا شویم، ابراز کرد: دولت هایی که تاکنون در کشور به روی کار آمدند، در عرصه سلامت هر چند با نقاط ضعفی همراه بودند اما کارنامه قابل قبولی در این زمینه وجود دارد.

 

استقلال کشور در حوزه پزشکی

آزادبخت با بیان اینکه هم اکنون 51 پزشک پاکستانی در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در حال آموزش هستند، گفت: این موضوع نشان از پیشرفت کشور و استان در حوزه سلامت دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه عملکرد پزشکی کشور به گونه ای است که افراد، از دیگر کشورها به ایران به جهت مداوا مراجعه می کنند، ابراز کرد: این موضوع نشان از مهارت و استقلال کشور در حوزه پزشکی دارد.

وی با قدردانی از تمام پزشکان، مسئولان و دانشمندانی که در رسیدن ایران به این رتبه تلاش کرده اند، گفت: دکتر موسوی بهار از جمله پیشکسوتان مطرح در این حوزه هستند که تلاش قابل توجهی را در ارتقای حوزه سلامت انجام داده اند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همدان  در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه دکتر موسوی بهار با سنی کم در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، عنوان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس نیز در جهادی دیگر و آن هم در حوزه سلامت حضور بهم رساندند و در این میدان نیز خوش درخشیدند.

آزادبخت افزود: انتخاب جایگزین دکتر موسوی بهار امری دشوار بود و دکتر، اخلاق اسلامی را با حرفه پزشکی آمیخته بود و در اوج تخصص و توانمندی با افتادگی به مردم خدمت می کرد.

وی با بیان اینکه دکتر موسوی بهار شخصی پیگیر و پرتلاش است، گفت: وی در موفقیت امروز دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نقشی موثر و تعیین کننده داشته است.

معاون استاندار مطرح کرد: صمیمانه از تلاش و جهاد فی سبیل الله دکتر موسوی بهار در این حوزه ،تشکر می کنم و نبودشان در سکان مدیریت استان قطعا احساس خواهد شد.

آزادبخت اضافه کرد: بر اساس تدبیر مناسب وزارت بهداشت و درمان ، فردی انتخاب شد که معاون دکتر موسوی بهار است و نشان از توجه دکتر به جانشین خود و کادرسازی نیروی انسانی  در این حوزه داشته است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که مریض نباید به فکر هزینه درمان خود باشد، گفت: در این حوزه این مهم محقق شد و بیمارستان های استان از استانداردهای مناسبی برخوردار هستند.

معاون استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان تصریح کرد:  اعتقادمان بر این است که جوانان ودانشمندان ما از توانمندی لازم به جهت حضور شاخص و مطرح در عرصه های مختلف را همچون حوزه سلامت، دارا هستند.

 

مسئولان هوشیار باشند و با خدمت صادقانه مردم را امیدوار کنند

معاون استاندار همدان با اشاره به وضعیت حال حاضر در کشور که دشمن ورود پیدا کرده است تا مردم را نسبت به موضوعات مختلف ناامید کند، افزود: مسئولان باید هوشیار باشند و با خدمت صادقانه، همراه با تواضع همچون دکتر موسوی بهار، دشمنان را از دستیابی به مقصودشان، ناامید کنند.

بستر در استان به جهت خدمتگذاری مسئولان، مهیاست

آزادبخت تصریح کرد: در استان، وحدت بین مسئولان حاکم است و بستر به جهت خدمت گذاری مهیا است.

وی افزود: مردم نیز در روز قدس در استان نشان دادند که در کنار مدیران هستند، پس مسئولان نیز باید همواره در راه خدمت به جامعه خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه