English

آزادبخت مطرح کرد:

آموزش دانش‌آموزان در بهره‌گیری از فضای مجازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان ضمن اشاره به پلمپ شدن بنگاه های املاک خطاکار، آموزش در بهره گیری از فضای مجازی را برای دانش آموزان لازم دانست.

آموزش دانش‌آموزان در بهره‌گیری از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مصطفی آزاد‌بخت ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان  در جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان ضمن اشاره به مباحث و موضوعات فضای مجازی ، اظهار داشت: پیش از ورود دانش آموزان به فضای مجازی باید آموزش های مرتبط در بهره گیری از فضای مجازی به آنها داده شود و در خصوص آسیب های اجتماعی پیشگیری ها صورت گیرد.

 

آموزش‌های لازم در بهره گیری از فضای مجازی 

آزادبخت بیان کرد: فضای مجازی تهدید بزرگی برای دانش آموزان است و هر کس وارد آن شود مورد هجمه آسیب های اجتماعی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه آموزش و پرورش بسیار سنگین است، اظهار داشت: در حوزه آسیب های اجتماعی هرچه سرمایه گذاری کنیم، در آینده خیر آن به کشور می رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان  در جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان ضمن اشاره به مباحث و موضوعات فضای مجازی ، اظهار داشت: پیش از ورود دانش آموزان به فضای مجازی باید آموزش های مرتبط در بهره گیری از فضای مجازی به آنها داده شود و در خصوص آسیب های اجتماعی پیشگیری ها صورت گیرد.

 

مشاوران املاک خطاکار در صدور قولنامه‌های صوری پلمپ خواهند شد

آزادبخت عنوان کرد: اتحادیه مشاوران املاک باید از صدور قولنامه های صوری برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: اگر مشاوران املاک رعایت نکنند و قولنامه های صوری برای ثبت نام دانش آموزان صادر کنند به ناچار پلمب می شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان نیز گفت: برای سال تحصیلی 99-98 در سطح استان، 30 هزار و 466 نوآموز وارد کلاس اول می شوند.

یاسر نانکلی افزود: این تعداد برای سال تحصیلی جاری 29 هزار و 576 دانش آموز بود که نشان از رشد دانش آموزان استان را می دهد.

وی اظهار داشت: امسال نیز ثبت نام دانش آموزان در مدارس بر اساس محله و با سند ملکی یا قولنامه اجاره ای صورت می گیرد.

نانکلی عنوان کرد: آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 همدان بیشتر درگیر ثبت نام دانش آموزان در مدارس دور از محل سکونت آن ها هستند که امیدواریم چاره ای برای آن اندیشیده شود.

در سال تحصیلی جاری نزدیک به 287 هزار دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی استان همدان تحصیل می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه