English

توزیع بیش از ۱۰۰۰قطعه کارت هدیه در میان خانواده های زندانیان نیازمند

مدیرکل زندان‌های کردستان از تقسیم یک هزار و 405 قطعه کارت هدیه به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در میان خانواده های زندانیان نیاز مند خبر داد.

توزیع بیش از 1000قطعه کارت هدیه در میان خانواده های زندانیان نیازمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، مراد فتحی ظهر امروز  دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: دو میلیارد و هشتصد و ده میلیون ریال هدیه نقدی در قالب یک‌هزار و 405 قطعه کارت هدیه بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل زندان‌های کردستان در ادامه افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکیدات ریاست قوه قضاییه و پیگیری‌های رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور  مبنی بر توجه به خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت، تعداد کارت هدیه‌های یاد شده توزیع شد.

وی عنوان کرد: همزمان با مساعدت‌های ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به زندانیان، اقدام دیگری در راستای «توجه به معیشت خانواده زندانیان نیازمند» با عنایت خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صورت گرفت که با نظر معظم له، بنیاد مستضعفان و جانبازان مبادرت به تامین کارت‌های هدیه و تحویل آن به سازمان زندان‌های کشور کرد.

مدیرکل زندان‌های کردستان عنوان کرد: سهم استان کردستان، یک‌هزار و 405 قطعه کارت هدیه بود که ارزش ریالی این کارت‌ها دو میلیارد و هشتصد و ده میلیون ریال بود.

فتحی بیان کرد: مددکاران زندان‌های استان کردستان در یک اقدام جهادی با مراجعه به درب منازل خانواده زندانیان نیازمند کارت‌های هدیه را به آنها اهدا کردند.

وی عنوان کرد: ارزش هریک از این کارت‌های هدیه 2 میلیون ریال بود که بر اساس تعداد عائله‌ی هر خانواده، از 2 تا 6 میلیون ریال کمک شد.

گفتنی است، علاوه بر کمک به خانواده زندانیان جرائم غیرعمد استان، دو روز گذشته در جشن گلریزانی که با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان و با حضور مسوولان استانی برگزار شد، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم و با استمرار کمک‌های خیرین کردستانی تا پایان ماه مبارک رمضان امیدواریم شاهد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه