English

راهیابی عضوی بومی به هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس

بنا بر شنیده ها یاسر میرزایی سیرویی که اصالتی حاجی آبادی دارد به نمایندگی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران جانشین سروش ذیگلری در هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس شده است.

راهیابی عضوی بومی به هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صندوق بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت با سهم 33 درصدی، تاپیکو با سهم 49 درصدی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با سهم 18 درصدی به عنوان سهامداران شرکت نفت ستاره خلیج فارس محسوب می شوند و هر کدام با توجه به سهامی که در اختیار دارند هیات مدیره پنج نفره این شرکت عظیم پالایشی را تشکیل می دهند.

تا پیش از این حمزه وکیلی به نمایندگی از تاپیکو، محمدعلی دادور به نمایندگی از صندوق بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، شهاب الدین متاجی به نمایندگی از تاپیکو، سروش ذیگلری به نمایندکی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و رضا توکلی بنیزی نیز به نمایندگی از تاپیکو در هیات مدیره این شرکت به نقش آفرینی می پرداختند که این ترکیب اخیرا تغییراتی داشته است.

بنا بر شنیده ها و با تصمیم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران یاسر میرزایی سیرویی جانشین سروش ذیگلری شده است و وی که اصالتی حاجی آبادی دارد از این پس به عنوان عضو بومی هیات مدیره این شرکت فعالیت خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ ورود یاسر میرزایی به عنوان مدیرکل بودجه، منابع و ارزیابی طرح‌های وزارت نفت در دولت یازدهم به دلیل عدم تطبیق مدرک تحصیلی با اعتراضات گسترده ای رو به رو شد چرا که او تا پیش ‌از این، جز فعالیت‌های دانشجویی و مطبوعاتی سوابق درخوری نداشت اما امروز این انتصاب بار دیگر اعتماد وزارت نفت به این نیروی هرمزگانی را نشان داد.

گفتنی است؛ میرزایی مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی شریف دارد و از سال 1397 مدیرکل بودجه منابع و ارزیابی طرح های وزارت نفت بوده است. مشاور معاون وزیر نفت در برنامه ریزی در امور تنظیم مقررات نفت، گاز پتروشیمی، معاون فنی و اقتصادی شرکت ژرف‌کاو و دبیر تحلیل اقتصادی روزنامه دنیای اقتصاد در کارنامه میرزایی دیده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه