English

سید موسی خادمی:

احتمال بازگشایی برخی مدارس لرستان، از ۲۷ اردیبهشت وجود دارد

استاندار لرستان، از احتمال بازگشایی برخی مدارس مناطق کم خطر این استان، از 27 اردیبهشت ماه سال جاری، خبر داد.

احتمال بازگشایی برخی مدارس لرستان، از 27 اردیبهشت وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سید موسی خادمی، پس از جلسه ویدئو کنفرانس با ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، گفت: احتمال بازگشایی برخی مدارس لرستان، از 27 اردیبهشت وجود دارد.

استاندار لرستان، تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که بازگشایی مدارس در مناطق کم خطر کشور از 27 اردیبهشت و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط مقابله با کرونا در لرستان مطلوب است اما روزانه با تعدادی از مبتلایان روبرو هستیم که نیازمند رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم است.

*دانشگاه علوم پزشکی لرستان، آمار کرونایی‌ها را روزانه اعلام کند

خادمی، تاکید کرد: لازم است تا دانشگاه علوم پزشکی لرستان به منظور جلوگیری از عادی سازی شرایط، به صورت روزانه، آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌ها را اعلام کند تا جامعه در جریان امور قرار گیرد.

او با بیان اینکه با تصمیم ستاد ملی، شهرهای کشور به سه دسته کم خطر، خطر متوسط و با خطر بالا تقسیم می‌شوند، افزود: پخش زنده مراسم احیا در اماکن مهم مذهبی کشور مانند حرم مطهر امام رضا (ع) که هر ساله به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شد، در سال جاری نیز انجام خواهد شد که امیدواریم موجبات رضایت عموم مردم ولایتمدار استان را به همراه داشته باشد.

*وکالتنامه تعویض پلاک خودرو و قرارداد اجاره املاک تمدید می‌شود

استاندار لرستان در خصوص وکالت محضری خودروهایی که با توجه به تعطیل بودن مراکز تعویض پلاک مدت زمان آنها به اتمام رسیده، گفت:‌ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مدت این وکالت نامه ها تمدید می شود و قراردادهای اجاره املاک نیز که شرایط مشابه دارند به مدت 2 ماه دیگر در صورت تمایل مستاجرین ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه