English

استاندار لرستان هشدار داد:

انفصال از خدمت تا معرفی به دادگاه، در انتظار منتشرکنندگان اخبار کرونایی کذب

استاندار لرستان، گفت: کسانی که با خبرهای جعلی در فضای مجازی موجب سلب آرامش عمومی شوند اگر کارمند دولت باشند از خدمت منفصل خواهند شد، در غیر اینصورت، یارانه حمایتی آنان قطع می‌شود.

انفصال از خدمت تا معرفی به دادگاه، در انتظار منتشرکنندگان اخبار کرونایی کذب

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رئیس جمهور، هیئت وزیران و استانداران سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و امکان قرنطینه آنان در منزل مطابق تشخیص وزارت بهداشت وجود ندارد و از رفتن به نقاهتگاه‌ها خودداری می‌کنند، می‌توان با اجبار آنها را انتقال داد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور افراد مبتلا در جامعه مانند بمب این ویروس را گسترش می‌دهند، افزود: افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند باید امکانات قرنطینه خود را با تایید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی فراهم کنند یا به اجبار به نقاهتگاه‌ها انتقال داده می‌شوند.

استاندار لرستان با اشاره به افرادی که در فضای مجازی و رسانه‌ای باعث تشویش، استرس و برهم زدن آرامش مردم می‌شوند، خاطر نشان کرد: به تعبیر رئیس جمهور محترم، این افراد یاران کرونا هستند، از این رو اگر این اشخاص از کارمندان دولت باشند در حکم اولیه انفصال از خدمت خواهند گرفت، در غیر اینصورت سریعاً یارانه و سیستم حمایتی آنها قطع خواهد شد.

کذابان اخبار کرونا به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

 وی ادامه داد: این افراد اگر تخلف بزرگتری مرتکب شوند به دستگاه قضا معرفی تا با آنها برخورد جدی‌تری شود.

ستاد مقابله با کرونا لرستان رئیس جمهور

 سید موسی خادمی همچنین از اختصاص حدود 100 هزار میلیارد تومان برای مدیریت بیماری کرونا خبر داد و گفت: این اعتبار را در حوزه حمایت از اشخاص، بنگاه‌های اقتصادی و وزارت بهداشت و درمان درنظر گرفته‌اند که گزارش آن به طور مفصل در جلسه ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه