English

سید موسی خادمی:

تاکنون گزارشی از تخلف انتخاباتی مدیران لرستان دریافت نکرده‌ایم

استاندار لرستان، گفت: تا این لحظه، هیچ گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان دریافت نکرده‌ایم.

تاکنون گزارشی از تخلف انتخاباتی مدیران لرستان دریافت نکرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سید موسی خادمی، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی مدیران لرستان دریافت نکرده‌ایم و ستادهای استانی ما در انتخابات به خوبی عمل کرده و تمایلی به کاندیدای خاص و یا جانبداری نداشته اند اما، مدیران کل و فرمانداران باید بر رفتار مجموعه های شهرستانی خود نظارت کامل داشته باشند تا مدیران صحنه گردان و لیدر انتخاباتی نباشند.

استاندار لرستان ادامه داد: در برخی شهرستان ها مدیران شهرستانی تخلفاتی دارند که باید توسط مدیران کل کنترل شوند و به نوعی تلاش کنیم تخلفات را به حداقل برسانیم.

اعزام نماینده ویژه استاندار به شهرستان‌ها قطعی نیست

سید موسی خادمی تاکید کرد: اصل بر این است که فرماندار به عنوان نماینده استاندار تمامی کارهای لازم و هماهنگی های دقیق برای تامین امکانات دولتی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون نماینده ویژه استانداری برای هیچکدام از حوزه های انتخابیه تعیین نشده اظهار داشت: اعزام نماینده ویژه یک ضرورت نیست اما چنانچه نیاز بود و فرماندار احساس و درخواست کمک کرد این مهم انجام خواهد شد.

194 کاندیدا در لرستان، همچنان در عرصه انتخابات حضور دارند

خادمی اضافه کرد: ۱۹۴ نفر، نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در عرصه رقابت استان لرستان هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۱۸۲ نفر مرد و ۱۲ زن هستند افزود:‌ طبق آخرین آمار اعلام شده حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی ۵۲ نفر، بروجرد ۳۱ نفر، الیگودرز ۱۷ نفر، دورود و ازنا ۲۲ نفر، کوهدشت و رومشکان۳۷ نفر، دلفان و سلسله ۱۱نفر و در پلدختر ۲۴ کاندیدا حضور دارند .

وی آمار نامزدهای انصرافی این دوره را ۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: انصرافی های استان به تفکیک آمار در حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی ۲۰، بروجرد ۱۱ ، الیگودرز ۶، دورود وازنا ۹، کوهدشت و رومشکان ۶، دلفان و سلسله ۱۷ و پلدختر یک نفر بوده است.

مهلت تبلیغات، 8 صبح روز پنجشنبه

خادمی تاکید کرد:‌ مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 8 روز پنجشنبه مورخ یکم اسفند ماه 98 بوده و از این ساعت به بعد هرگونه تبلیغات توسط نامزدها و طرفدران آنها ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه