English

علی امرائی خبر داد:

ثبت بالاترین رکورد تولید گندله و حمل ریلی در فولاد سنگان

مدیرعامل فولاد سنگان ازثبت بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی در فولاد سنگان خبر داد.

ثبت بالاترین رکورد تولید گندله و حمل ریلی در فولاد سنگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی امرائی با اشاره به ثبت بالاترین رکورد تولید گندله و حمل ریلی  بیان داشت: کارکنان بلندهمت شرکت فولاد سنگان با تولید 381 هزار و 93 تن گندله در فروردین‌ماه و ارسال روزانۀ 16 هزار و 200 تن از این محصول توسط ناوگان ریلی به دو رکورد بی‌نظیر دست یافتند.

وی گفت: کسب این افتخارات غرورآفرین در سال جهش تولید با توجه به برنامه‌ریزی مدون و عملیاتی کردن نقشه‌های استراتژیک تولید شرکت و با همت شبانه‌روزی تلاشگران فولاد سنگان به ثبت رسید و برگ زرین دیگری را به کتاب افتخارات این شرکت افزود.

علی امرائی در همین خصوص اظهار داشت: تلاشگران شرکت فولاد سنگان با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مضاعف و با هدف محقق کردن شعار جهش تولید ، علی‌رغم دشواری‌های موجود در تأمین مواد اولیه، توانستند به بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی از ابتدای راه‌اندازی کارخانه تاکنون دست یابند و گام موفق دیگری در تحقق اهداف بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه بردارند.

وی با اشاره به اهمیت مزیت‌های حمل ریلی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های ریلی، ارتقای ایمنی جاده‌ها، کاهش قیمت تمام‌شدۀ محصول و فواید ارزشمند دیگری به همراه دارد.

مدیرعامل فولاد سنگان تأکید کرد: مسلما نقش راهبردی و بی‌بدیل فولاد سنگان در تأمین مواد اولیۀ خوراک کارخانجات فولادی، موجب سرعت‌بخشی چرخۀ تولید در فولاد مبارکه و جهشی عظیم در زنجیرۀ فولاد خواهد بود و این مهم ارمغان پیشرفت، تولید و اشتغال مولد در کشور خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه