English

استاندار قم مطرح کرد؛

اعلام شهرهای وضعیت سفید توسط وزارت بهداشت/ تا زمان سفید نشدن وضعیت حرم حضرت معصومه و جمکران تعطیل خواهد بود

استاندار قم با تاکید بر اینکه نماز جمعه و جماعات نیز همچنان تا پایان اردیبهشت برگزار نمی‌شود، گفت: شهرهایی که به وضعیت سفید برسند از طرف وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

اعلام شهرهای وضعیت سفید توسط وزارت بهداشت/ تا زمان سفید نشدن وضعیت حرم حضرت معصومه و جمکران تعطیل خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست پس از پایان جلسه ویدئو کنفرانسی با رئیس‌جمهور در ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه طبقه بندی استان‌ها از نظر کرونا سه طبقه سفید، زرد و قرمز هستند، اظهار کرد: بدلیل بستری بودن بیماران کرونایی و آمار فوتی از این بیماران در قم، وضعیت این استان سفید نیست و تا زمانی که این وضعیت سفید شود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران تعطیل خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به تفویض اختیار دولت به استانداران درخصوص تغییر ساعت کاری پاساژها و مراکز تجاری گفت: در مناطق گرمسیری با این مصوبه دولت استانداران در خصوص افزایش ساعت کار مراکز تجاری تصمیم می گیرند.

وی با اشاره به الزامات و تاکیدات صورت گرفته در خصوص استفاده مردم از ماسک و دستکش در اماکن عمومی خصوصا در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: تمدید زمان تسلیم اظهارنامه های مالیاتی مودیان تا پایان شهریور و تمدید برگزاری مجامع عمومی شرکت ها تا دو ماه آینده از دیگر مصوبات و تصمیمات اتخاذشده در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا بود.

استاندار با اشاره به همکاری و مشارکت مردم در تحقق روند سیر نزولی کرونا در قم، از این همکاری و مشارکت تقدیر کرد و گفت: امیدواریم همچنان این همکاری و مشارکت ادامه داشته و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده و مساجد را به عنوان محور انفاق و مواسات فعال نگه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه