English

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبرداد؛

پخش زنده ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ملی

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)گفت: ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش می‌شود.

پخش زنده ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ملی

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی احمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بسته بودن درب حرم مطهر، رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی رسالت پخش و انعکاس ویژه‌برنامه‌های این آستان مقدس در ماه مبارک رمضان را بر عهده گرفتند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اضافه کرد: از آغاز کرونا با استفاده از بستر رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی مهمان‌خانه‌های مردم بودیم و در ماه رمضان نیز این روند دنبال می‌شود.

وی افزود: باوجود محدودیت‌هایی که به علت شیوع ویروس کرونا پیش‌آمده است، آستان مقدس امسال نیز همانند سال گذشته برای ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف معارفی و مذهبی را در دستور کار خود قرار داده‌است.

وی در تشریح برنامه‌های حرم مطهر به مناسبت ماه رمضان اظهار داشت:‌ترتیل نوجوانان، تفسیر سوره انعام، ترتیل عمومی، مناجات شبانه و خانه‌های فاطمی از برنامه‌های حرم در این ماه است.

احمدی اظهار داشت:  پخش زنده ترتیل خوانی روزانه قرآن کریم توسط نوجوانان هرروز ساعت ۱۰ از شبکه استانی قم و سخنرانی و تفسیر سوره انعام توسط حجت‌الاسلام‌ ناصر رفیعی هرروز ساعت ۱۱ و همچنین پخش زنده برنامه تفسیر حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه ۳ و شبکه استانی قم روی آنتن می‌رود.

وی اضافه کرد: برنامه ترتیل روزانه هرروز از ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه ۳ و شبکه استانی قم به مخاطبان ارائه خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: ویژه‌برنامه مناجات شبانه دهه اول با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ فرحزاد و مداحی میثم مطیعی  هر شب ساعت ۲۴ بامداد از شبکه ۳ و همچنین ویژه‌برنامه خانواده فاطمی هر شب بعد از نماز مغرب از شبکه قرآن و معارف پخش خواهد شد.

وی از اجرای پویش کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه به همت آستان مقدس بانوی کرامت خبر داد و گفت: در قالب این پویش هر فرد با هر توان مالی می‌تواند در راستای تامین مواد غذایی و اطعام محرومان و نیازمندان مشارکت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه