English

توزیع بسته معیشتی به نیازمندان در هشتگرد

با شروع ماه مبارک رمضان هزار بسته معیشتی در طرح کمک مومنانه در شهر جدید هشتگرد توزیع شد.

توزیع بسته معیشتی به نیازمندان در هشتگرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، امام جمعه شهرجدید هشتگرد گفت: طرح کمک مومنانه در راستای شناسایی افراد آسیب دیده و نیازمند با شروع ماه مبارک رمضان آغاز شد.

حجت الاسلام مجید صفدری با اشاره به اجرای طرح مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در شهرجدید هشتگرد اظهارداشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، این طرح در شهرجدید هشتگرد آغاز شده و شرکت عمران ، شهرداری و شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد، کمیته امداد و خیرین برای اجرای آن دست به دست هم دادند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه مواسات اظهار داشت: باتوجه به اینکه ماه ‌رمضان امسال متفاوت بوده و عده‌ای از افراد کسب و کار خود را به واسطه بیماری کرونا از دست داده‌اند دفتر امام جمعه و ۹ مسجد شهرجدید هشتگرد کمک های خیران   را جمع‌آوری نموده و با حفظ کرامت در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در زمان حاضر در مرحله اول ۱۰۰۰ بسته شامل ۱۴ قلم به ارزش سه میلیون ریال در اختیار نیازمندان شهر قرار گرفته که تا نیمه ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ بسته دیگر نیز در بین خانواده‌های نیازمند دیگر توزیع خواهد شد. 

امام جمعه شهرجدید هشتگرد با اشاره به اینکه متاسفانه این روزها به دلیل ویروس کرونا اجتماعات ممنوع شده و دیگر مصلی و مساجد خالی شده ، افزود: البته به جای مومنین و نمازگزارها دستهای پر خیر و برکت آنها در این مصلی وجود دارد که به حمایت از نیازمندان شتافته‌اند.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ نیز عنوان کرد: بسیاری از اقشار جامعه با توجه به شیوع کرونا بیکار شدند و نیازمند بسته‌های معیشتی هستند که تلاش می‌شود ضمن حفظ کرامت آنها این بسته‌ها توزیع شود.

حمیدرضا ورزشی اظهار داشت: امروز یک هزار خانوار از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان شهرجدیدهشتگرد در راستای منویات مقام معظم رهبری، رزمایش همدلی و کمک مومنانه، از اقلام ویژه طرح بهره‌مند شدند. 

وی گفت: در راستای اجرای طرح مواسات، همدلی و کمکهای مومنانه در کل شهرستان ساوجبلاغ ۲۰ هزار بسته معیشتی در مراحل مختلف میان ۷ هزار خانوار توزیع خواهد شد.

ورزشی گفت: تلاش ما این است بسته غذایی بین افراد کم برخوردار که در این شرایط اقتصادی شیوع کرونا آسیب دیده‌اند توزیع شود تا انشالله بعد از اتمام این بیماری این افراد بتوانند با دغدغه کمتر همچون گذشته چرخ زندگی خود را حرکت در آورند.

رییس کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ نیز با اشاره به اینکه توزیع این بسته‌ها در قالب رزمایش کمک مومنانه است، اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیز توزیع کمک‌های معیشتی به نیازمندان در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

سید محسن حسینی تبار اظهار داشت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سطح شهرستان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: کمکهای اهدایی به نیازمندان تنها شامل افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نبوده و افراد آسیب دیده از شرایط اقتصادی شیوع کرونا نیز شناسایی شده‌اند که شامل دریافت بسته حمایتی خواهند شد.

وی در پایان از خیرین شهرستان خواست: در این روزها که در اثر شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها آسیب دیده‌اند کسانی که تمکن مالی دارند کمک کنند و یاریگر هم وطنان خود باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • معصومه سلیمانزاده

    من زن بی سرپرست هستم توهشتگرد زندگی میکنم ۲۶سالمه صاحب خونه میگه خونع رو خالی کن یخچال خراب ۲سال پول پیش نگه داشته برای کرایه عقب افتاده نون شی ندارک کم خون شدید دارم بخاطر کار با وایتکس اثر انگشتام از بین رفته. الان چیکارکنم ازبی پولی ازاینور پول پیش ندارم وام یک میلیونی ندادن ۲۰۰ هزار حمایتی ندادن توروخدا شناسایی کنین زندگی برام غیرقابل تحمله

  • حمیدکرمی

    به نام خدا
    سلام خسته نباشید اگه لطف کنید کمکی بهم کنید بالا یک یک سال مشکل تنفس و ریه دارم اوضاع مال خیلی بعد که شرمنده خانودام شدم وزندکیم به مو بنده شد و برای خرید ابزا ر کار دستم خالی ووقت الکی کرایه مغازه میدم ممنون میشم کمک کنید با تشگر 0919641491

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه