English

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان

در سال تحصیلی جدید خانواده های نیازمند فراموش نشوند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: خانواده های نیازمند و محروم حاشیه شهر و سکونت گاه های غیر رسمی در آستانه سال تحصیلی جدید نیازمند توجه از سوی تشکل های مردم نهاد و مردم هستند.

در سال تحصیلی جدید خانواده های نیازمند فراموش نشوند

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا چراغعلی با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم، اظهار کرد: شروع مدارس و فرارسیدن سال تحصیلی جدید شور و نشاطی را در شهر و روستاها و در بین خانواده‌ها ایجاد کرده است.

وی افزود: خانواده‌های نیازمند و آبرومند زیادی در اطراف ما مخصوصاً حاشیه شهر و سکونت‌گاه‌های غیررسمی وجود دارد که نیاز به کمک و همراهی سایر اقشار جامعه دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان اظهار کرد: تقاضا داریم تمام افراد متمکن و دارای شرایط مناسب نگاهی جدی به محلات و حاشیه‌های شهرها داشته باشند و به هر طریقی که می‌توانند به فرزندان خانواده‌های نیازمند و دانش آموزان بی‌بضاعت کمک کنند.

چراغعلی بابیان اینکه کمک به خانواده‌های نیازمند می‌تواند به اشکال مختلفی انجام شود، ادامه داد: از خانواده‌ها خواهش می‌کنم از خرید لوازم التحریر و اقلام گران‌قیمت و خارجی برای خانواده‌های نیازمند پرهیز کنند و در ازای آن به خانواده هایی که در معرض آسیب‌های اقتصادی هستند کمک‌های مالی ارائه کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان ضمن دعوت از تشکل‌های مردم‌نهاد برای مشارکت در حمایت از خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را با کمک تشکل‌ها و خیریه‌های مردمی به دست نیازمندان برسانند.

رعایت احترام خانواده های نیازمند در هنگام کمک الزامی است

وی تأکید کرد: از افرادی که قصد کمک دارند تقاضا می‌کنم به‌گونه‌ای به خانواده‌های نیازمند کمک کنند که احترام و شئونات اجتماعی این خانواده‌ها حفظ شود.

چراغعلی گفت: کمک به همنوع و یاری رساندن به نیازمندان وظیفه دینی و شرعی ما مسلمانان است و کسی که در شرایط سخت زندگی از برادر دینی خود غافل باشد، مسلمان واقعی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی