English

در سال ۹۸ صورت پذیرفت؛

پرداخت بیش از ۵ میلیارد تومان صدقه در هرمزگان

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان، گفت: نیکوکاران هرمزگانی در سال 98 مبلغ پنج میلیارد و 591 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

پرداخت بیش از 5 میلیارد تومان صدقه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیاوش عامری معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار موج، در این خصوص گفت: نیکوکاران هرمزگانی در سال 98 مبلغ پنج میلیارد و 591 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که این میزان پرداخت صدقه نسبت سال 97 حدود 17 رشد داشته است و نشان‌دهنده افزایش اعتماد عمومی به این نهاد خدمتگزار می‌باشد.

عامری در خصوص نحوه‌ی هزینه کرد صدقه‌های پرداخت‌شده توسط مردم نیک‌اندیش استان، گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده در هر منطقه، برای نیازمندان همان منطقه و طبق دستورالعمل‌های موجود در سرفصل‌های مختلف ازجمله کمک‌های موردی خاص، کمک‌هزینه‌های بهداشتی و درمانی، کمک‌هزینه‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، تأمین مسکن، کمک به امر ازدواج نیازمندان و معیشت مددجویان هزینه می‌شود.

وی افزود: از مجموع صدقه پرداخت‌شده در سال 98، مبلغ سه میلیارد و 107 میلیون تومان از طریق مشترکان خانگی، یک میلیارد و 250 میلیون تومان از صندوق‌های بزرگ در معابر، 408 میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری و 826 میلیون تومان از طریق روش‌های نوین الکترونیکی جمع‌آوری‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان پرداخت صدقه از طریق روش‌های نوین را راهی مؤثر در کاهش هزینه‌های جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان دانست و ادامه داد: مردم استان هرمزگان می‌توانند صدقه و کمک‌های نقدی خود را از طریق ارسال عدد 100 به سامانه 3000333376 و دریافت و نصب اپلیکیشن ناب بر روی تلفن همراه خود و یا با سامانه تلفن گویای 3288-076 پرداخت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه