English

رییس کمیته امداد شهرضا اعلام کرد:

افزایش۱۵ درصدی صدقه در شهرستان شهرضا

رییس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان شهرضا گفت: از افزایش 15 درصدی صدقه در شهرضا نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش15 درصدی صدقه در شهرستان شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرزاق میرزایی اظهارداشت: 75 میلیارد ریال صدقه از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان شهرضا جمع آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 وی افزود: این میزان صدقه از 14هزار صندوق کوچک توزیع شده در سطح شهر،خانواده ها و مغازه هاو 910 صندوق بزرگ جمع آوری شده است.

عبدالرزاق میرزایی گفت: صدقه های جمع آوری شده برای اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، تأمین جهیزیه، کمک هزینه درمان، اشتغال و کمک‌های موردی مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پرداخت صدقه از طریق روش‌ های نوین راهی موثر در کاهش هزینه ‌های جمع ‌آوری و توزیع کمک های مردمی بین نیازمندان است.

میرزایی یکی از برنامه ها و رسالت های کمیته امداد شهرضا را الکترونیکی کردن جمع آوری کمک ها عنوان کرد و گفت: با استفاده از روش های نوین  الکترونیکی برای پرداخت صدقات، کمک های مردمی در کوتاهترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد.

رییس کمیته امداد شهرضا گفت: مردم خیراندیش می توانند صدقات خود را به صورت الکترونیک از طریق سامانه *7788*0317# پرداخت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه