English

بهرام آقاخانی:

استاندار و فدراسیون والیبال به هیچ یک از تعهدات مالی خود عمل نکردند

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در برگزاری مسابقات جهانی والیبال در اردبیل استاندار و فدراسیون والیبال به هیچ یک از تعهدات مالی خود عمل نکردند و از این روی ورزش و جوانان استان اردبیل بدهی بسیار بالایی را متحمل شده که ماه‌هاست سرپرستی این اداره کل نتوانسته نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

استاندار و فدراسیون والیبال به هیچ یک از تعهدات مالی خود عمل نکردند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام آقاخانی مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم  معارفه  که در سالن کنفرانس حسین رضا زاده با حضور معاون وزیر ورزش جوانان برگزار شد گفت: در 20 ماه عهده‌داری مسئولیت ورزش و جوانان در این استان سعی کردیم تا تحولی اساسی در حوزه ورزش و جوانان اتفاق بیفتد که متاسفانه برخی کارشکنی‌ها از سوی استاندار که عمدتا ناشی از مشاوره‌های غیرکارشناسی و غلطی است که به او می‌دهند زمینه بی‌توجهی‌ها را در حوزه ورزش و جوانان به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت ما استاندار اردبیل برغم تاکیدات خود مبنی بر میزبانی رویدادهای بین المللی، مخالف برخی اقدامات و فعالیت‌های کارشناسی و برنامه های سازمانی و ابلاغی وزارتی در حوزه ورزش و جوانان بود و بنده به صراحت اعلام می‌کنم که عامل بسیاری از نارسایی های مالی، عقب‌ماندگی‌ها و ناکامی‌ها در حوزه ورزش، مشاوره های غلط و بغض آلود به وی و تصمیمات مبتنی به آن توسط استاندار اردبیل است.

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان ادامه داد: ما در حالی برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطح جهانی ‌و بین‌المللی برای استان برنامه‌ریزی کرده بودیم که در برگزاری این رویدادها براساس هدفگذاری‌های انجام شده وزارت موفق عمل کردیم به طوری که مسابقات باشگاه‌های جهان را در رشته کشتی و همچنین مسابقات لیگ جهانی والیبال و همچنین رقابتهای متعدد کشوری را در رشته های مختلف میزبانی کردیم که در روند برگزاری هیچ خللی به وجود نیامد.

وی تصریح کرد: این نهایت بی‌انصافی بود که استاندار اردبیل به وعده‌های خود که در حضور وزیر ورزش و جوانان داده بود عمل نکرد و به صورت مرتب در روند کارها اختلال ایجاد می‌کرد و برخی ها نسبت به بزرگنمایی هدفدار آن و  غیرکارشناسی بودن تصمیمات وزارتی ناشی از همان مشاوره های بغض آلود دامن میزدند.

آقاخانی با بیان اینکه هم رئیس جمهور و هم وزیر ورزش و جوانان به صورت کتبی از تلاش‌های استاندار و تمامی دست اندرکاران ستاد اجرایی مسابقات لیگ والیبال تشکر و قدردانی کرده بودند اما استاندار اردبیل حتی به خود اجازه نداد که به صورت لفظی از همکاران ما تشکر کند، افزود: این نهایت بی‌انصافی است که با وجود روند طولانی در برگزاری یک مسابقه شاهد برخی بی‌توجهی‌ها باشیم و تنها مسئولان استانی با گلایه مندی، انتظار داشته باشند که عکس آنها در صفحه اول روزنامه‌ها  و برخی بنرهای میدانی در قالب تشکرهای مردمی چاپ شود.

بهرام آقاخانی

**نگاه منفی استاندار به نیروهای درون سازمانی ورزش، به این حوزه لطمه زده است

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نگاه منفی استاندار اردبیل به حوزه ورزش و جوانان بویژه نیروهای درون سازمانی آن زمینه بروز برخی نارسایی‌ها و مشکلات را در این حوزه به وجود آورده در حالی که انتظار می‌رفت حمایت ویژه‌ای را در این بخش شاهد باشیم.

آقاخانی ادامه داد: ما در حوزه ورزش همگانی و همچنین ورزش روستایی و عشایری فعالیت‌های خود را تا 50 درصد بیشتر از سال‌های گذشته انجام دادیم و 100 درصد تعهدات خود را در توسعه خانه‌های ورزش روستایی و همچنین تقویت ورزش همگانی به انجام رساندیم.

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: در بخش جوانان اهداف ما در ارتقای کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد به نتیجه رسیده به طوری که در سال 97 و 98در این بخش جزو استان‌های برتر کشور معرفی شدیم و 100 درصد برنامه‌ها تحقق یافت.

وی خاطرنشان کرد: در بخش حمایت از تشکل‌های مردم نهاد ما به صورت تخصصی عمل کردیم و سعی‌مان بر این بوده تا اهداف مورد نظر وزارت متبوع به شکل مطلوب و مناسب تحقق یابد.

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: افزایش تعداد مراکز مشاوره تخصصی ازدواج، تحقق و جذب صددرصدی اعتبارات تسهیلات کارآفرینی حوزه جوانان از دیگر بخشهایی بود که موفق بودیم.

**افزایش چهار برابری اعتبارات عمرانی استان در حوزه  ورزش

وی از افزایش چهار برابری اعتبارات عمرانی استان در حوزه  ورزش خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته 11.5 میلیارد تومان اعتبار عمرانی داشتیم که نسبت به سال قبل از آن این رقم چهار برابر رشد یافته بود و ما توانستیم 16.5 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی را نیز به صورت ملی جذب استان کنیم.

استانداری اردبیل

**مشاوره‌های غلطی به استاندار اردبیل می‌دادند

آقاخانی گفت: با مشاوره‌های غلطی که دوستان ما به استاندار اردبیل می‌دادند به یکباره شاهد عزل خود از مدیریت ورزش و جوانان استان بودم در حالی که از ابتدا نیز استاندار اردبیل به نیروهای سازمانی ورزش و فعالیت‌ها و اقدامات آنها بها نمیداد.

وی به پروژه‌های عمرانی آغاز شده در استان در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: برغم محدودیت اعتبارات و با تلاش همکاران ساعی، پیست اسکی چمن، پیست اسکیت و سالن‌های 3 هزار نفری در گرمی و پارس‌آباد و ده‌ها پروژه دیگر با روند مناسبی در حال احداث است که انتظار می‌رود با حضور سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و حمایتی که مسئولان کشوری و استانی انجام می‌دهند، این پهلوان ارزنده که از مفاخر ملی ماست، دچار همان مشکلات و بی اعتنایی ها نشود و پروژه‌های مذکور به سرانجام برسد.

سجاد انوشیروانی

**ناجوانمردانه از مسئولیت ورزش و جوانان عزل شدم

آقاخانی در پایان بیان کرد: هرچند ناجوانمردانه از مسئولیت ورزش و جوانان عزل شدم اما در این 20 ماه به رغم مخالفتی که استاندار اردبیل از اول با بنده داشت سعی کردم تا کارها را به پیش ببرم اما این نهایت جفاست که در پایان مسئولیت حتی یک قدردانی خشک و خالی نیز انجام نشد که در حقیقت این امر بی‌اعتنایی به زحمات همکاران ما در حوزه ورزش و جوانان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه