English

بهرام آقاخانی مطرح کرد؛

برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه در حوزه ورزش همگانی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 2 هزار برنامه در حوزه ورزش همگانی در استان اردبیل برگزار شد.

برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در حوزه ورزش همگانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام آقاخانی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در مجموع ۲ هزار و ۱۳۶ عنوان برنامه حوزه ورزش همگانی مهرماه امسال برگزار شد که ۱۳۳ هزار و ۳۵۸ نفر در آن‌ها مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه جذب هم استانی‌ها به ورزش همگانی از جمله اولویت‌ها است افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف عالیه نظام اسلامی، از آغاز سال ۹۸ برنامه‌های مربوط به ورزش همگانی و روستایی را با جدیت بیشتر پیگیری کردیم و تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر خود برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از تعداد برنامه‌های حوزه ورزش همگانی ۹۳۱ برنامه برای بانوان و ۱۲۰۵ برنامه برای آقایان اجرا شده است که در این برنامه‌ها ۶۲ هزار و ۷۸۸ خانم و ۷۰ هزار و ۷۳۳ آقا مشارکت کردند.

آقاخانی ادامه داد: برگزاری همایش پیاده روی و دوچرخه سواری، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوهپیمایی، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت از جمله برنامه‌های اجرا شده در حوزه ورزش همگانی استان اردبیل است.

وی افزود: هزار و ۳۲۵ برنامه ورزش صبحگاهی، ۲۸۴ دوره مسابقات ورزشی و ۱۲۱ برنامه فرهنگی بخشی از برنامه‌های اجرا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ترویج ورزش همگانی در جامعه می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد و همچنین ضامن سلامت درجامعه است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه