English

رییس سازمان دامپزشکی؛

یزد در زمینه واگذاری امور به مردم استان موفق است

رییس سازمان دامپزشکی گفت: یزد در زمینه واگذاری امور به مردم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است، از استان های موفق است.

یزد در زمینه واگذاری امور به مردم استان موفق است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا رفیعی پور رییس سازمان دامپزشکی در مراسم معارفه مدیرکل دامپزشکی یزد افزود: همواره این سه اصل در سرلوحه کارها قرار داشت و در مرحله اول با تفویض اختیاری که به استان ها صورت گرفت، توانستیم با استفاده از ظرفیت هر استان فعالیت ها را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این مرحله نسبت به واگذاری امور به مردم اقدام شد که یزد نسبت به خیلی از استان ها موفق تر عمل کرد و در زمینه مشارکت مردم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است، یزد از استان های موفق در این زمینه است.

رییس سازمان دامپزشکی گفت: انجام این ۲ مورد باعث شد همکاری بین بخشی بسیار خوبی میان نهادها و بخش خصوصی و دامپزشکی ایجاد شود که در این مدت موفقیت های بسیار چشمگیری را شاهد بودیم.

رفیعی پور افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه ای که علیه ایران اعمال شد، همچنین حوادث طبیعی که در کشور وجود داشت در این مدت با وضعیت  بحرانی مواجه شدیم اما به فضل خداموفقیت های چشمگیری با تلاش و پشتکار همه دست اندرکاران کسب شد.

وی ادامه داد: این تلاش ها باعث شد در سال گذشته هیچ گونه ایپدمی بیماری های دام نداشته باشیم و یزد نیز در این زمینه یکی از استان های موفق کشور بود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه با تشکر از زحمات ۱۲ ساله علی اکبر حداد زاده، علی فاتحی نیا، را که پیش از این به عنوان رییس شبکه دامپزشکی  شهرستان ابرکوه فعالیت داشت،به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان یزد معرفی کرد و حدادزاده به عنوان عضو کمیته مشورتی سازمان دامپزشکی و مسوول هماهنگ کننده بهداشت و دام عشایر کشور منصوب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه