English

مدیر کل دامپزشکی استان یزد؛

تهدید سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی است

مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: همه فروشنده ها و تولید کننده های فراورده های دامی حتما از دستکش و ماسک استفاده کنند تهدید سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی است.

تهدید سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی اکبر حداد زاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد با اشاره به اینکه طرح نظارت بهداشت فراورده‌های خام دامی ویژه نوروز ۹۹ در یزد از ۲۵ اسفند آغاز می شود، گفت: این نظارت ها تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این ایام در صورت مشاهده عرضه فراوده‌های خام دامی در فضای باز و غیر بهداشتی در سطح شهر به طور جدی برخورد خواهد شد.

حداد زاده با بیان اینکه تمامی شبکه‌های دامپزشکی کل استان یزد در این ایام در دو شیفت از ۸ صبح تا ۸ شب فعال هستند، ادامه داد: ۲۵ اکیپ در قالب ۱۳ اکیپ سیار برای بررسی‌های میدانی از فروشگاه‌های عرضه فراورده‌های پروتئینی و ۱۲ اکیپ ثابت برای پیگیری‌های ستادی برنامه ریزی شدند تا اطمینان حاصل شود که وضعیت فراورده‌های قابل عرضه از نظر بهداشتی کاملا مناسب است.

وی از کشیک بخش‌های تخصصی وابسته به دامپزشکی همچون کلینیک ها، داروخانه ها، کشتارگاه‌ها و حتی آمایشگاه اداره کل خبر داد و گفت: کشتارگاه‌ها باید آمادگی کافی برای تامین نیاز گوشت قرمز و مرغ جامعه، کلینیک‌ها و داروخانه‌های دامپزشکی هم آمادگی پاسخگویی و تامین نیاز مراجعین و آزمایشگاه هم کشیک پیگیری‌های نظارتی را داشته باشند.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد افزود: در این ماه در طرح نظارت بهداشت فراورده‌های خام دامی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی قصابی ها و رستوران‌ها آشپزخانه‌ها  نیز بازدید خواهیم داشت.

حداد زاده تاکید کرد: همه فروشنده ها و تولید کننده ها حتما از دستکش و ماسک استفاده کنند تهدید سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر