English

تشکل های کارگری در جهت تحقق جهش تولید گام بردارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد بیان کرد: تشکلات کارگری با ارائه نظرات سازنده می‌توانند در جهت افزایش تولید و احقاق حق جامعه کار و تلاش گام بردارند.

تشکل های کارگری در جهت تحقق جهش تولید گام بردارند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد افزود:   هفته کارگر را در حالی برنامه ریزی می‌کنیم که مقام معظم رهبری سال جاری را جهش تولید نامگذاری کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه نقش کارگران در تحقق شعار سال بر کسی پوشیده نیست تاکید کرد: کارگران رشد اقتصادی را برای جامعه به ارمغان می آورند و در هماهنگی با کارفرمایان که سرمایه و فکرشان را در این راستا گذاشته اند همفکری می‌کنند. 

این مسئول، تشکل‌های کارگری را رابط بین جامعه کارگری و کارفرمایی برشمرد و افزود: تشکلات کارگری با ارائه نظرات سازنده می‌توانند در جهت افزایش تولید و احقاق حق جامعه کار و تلاش گام بردارند.

ریاحی،  تحریم های ظالمانه آمریکا و شیوع ویروس کرونا را از عواملی دانست که نظام اقتصادی را دچار دستخوش کرده است و اضافه نمود: با این شرایط جامعه کار و تلاش با افق بلند به سوی  جهش تولید گام بر می دارند و پیش قراولان این عرصه هستند، جهش تولیدی که نشأت گرفته از افزایش مهارت، خلاقیت و نهایتاً کارآفرینی است که باید با کمک کارفرمایان و کارگران خدوم و ارزشمند کشور و استان یزد رقم بخورد.

وی  با اشاره به این که در سال جدید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه های پیشنهادی هفته کارگر حول محور استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های فضای مجازی می باشد خاطر نشان ساخت: از جمله برنامه هایی که در این هفته به صورت کلیپ های صوتی و تصویری بین جامعه کار و تلاش استان در فضای مجازی منتشر می شود گفتگو با روانشناسان، پزشکان و کارآفرینان برای ارائه آموزش های مفید جهت استفاده کارگران و خانواده هایشان می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، برگزاری مسابقه عکاسی را از دیگر برنامه‌های این دوره عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی در حوزه های مختلف عبه خصوص ویروس کرونا  برای آگاهی بخشی به پیشتازان جهش تولید امری ضروری به نظر می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه