English

نهایت توان باید در خدمت تولید و جهش تولید باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با توجه به شرایط خطیر کشور، تحریم‌های هوشمند و حداکثری اعمال‌شده، تبعات بیماری کرونا، حوادث غیرمترقبه شامل سیل و زلزله و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها از جامعه کارگری ‌انتظار داریم نهایت توان خود را در خدمت تولید و جهش تولید قرار دهند.

نهایت توان باید در خدمت تولید و جهش تولید باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: مشکلات کارگری باید به صورت مصداقی دقیق و کارشناسی شده به کمیسیون کارگری اعلام شود تا رفع این موارد در دستورکار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما نیازمند آمار و گزارش تحلیلی همراه با ارائه راهکار دقیق هستیم و لازم است تحلیلی از سال گذشته و دورنمایی از سال‌جاری با توجه به شعار سال ، دوران پسا ‌ کرونا و تداوم و تشدید تحریم‌ها داشته باشیم.

رییس کمیسیون کارگری یزد بر ضرورت به‌کارگیری تمام ظرفیت برای جهش تولید با حفظ حقوق کارگران و حمایت از تداوم فعالیت کارفرمایان تاکید کرد و افزود: به کارگران اطمینان می‌دهیم ‌همه ظرفیت‌ها و ابزار قانونی را برای حمایت از آنها به کار گیریم تا معوقات حقوق و نارضایتی‌های آنها به حداقل برسد.

ترحمی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خطیر کشور، تحریم‌های هوشمند و حداکثری اعمال‌شده، تبعات بیماری کرونا، حوادث غیرمترقبه شامل  سیل و زلزله و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها از جامعه کارگری ‌انتظار داریم نهایت توان خود را در خدمت تولید و جهش تولید قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، خواستار تقویت و تکمیل تشکل‌های کارگری و حداکثر تعامل و تفاهم بین کارگران و کارفرمایان شد و گفت: راهبرد و سیاست بنیادین کشور که تولید ملی و جهش تولید است محور برنامه‌ها و سیاست گذاری های مدیریت ارشد است.

جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با گرامیداشت روز کار و کارگر ‌ادامه داد: از اینکه امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم روز کارگر به صورت تجمعی وجود ندارد از جامعه کارگری عذرخواهی می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه