English

تغییر در نرخ کرایه تاکسی های درون شهری سنندج/جدول نرخ جدید کرایه ها

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی خطوط درون شهری خبر داد و گفت: در نرخ‌های جدید، بیشترین افزایش 23 هزار ریال و کمترین نرخ افزوده شده نیز هفت هزار ریال است.

تغییر در نرخ کرایه تاکسی های درون شهری سنندج/جدول نرخ جدید کرایه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر جمشیدنژاد امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هر سال برای تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات متعددی با نمایندگان رانندگان برگزار و نرخ کرایه تمام خطوط تعیین می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از تعیین نرخ کرایه تاکسی جهت تصویب به شورای شهر ارسال و در جلسات مختلف شورا با حضور نمایندگان نرخ کرایه بررسی و تصویب و برای تایید به فرمانداری ارسال می‌شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: سال گذشته با توجه به افزایش نرخ بنزین هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر اعمال نشده بود.

نرخ کرایه تاکسی در سنندج

وی از  اعلام نرخ  جدید کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و تاکید کرد: در نرخ های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه 23 هزار ریال و کمترین نرخ افزوده شده هفت هزار ریال است.

 جمشید نژاد گفت: برچسب نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در بین رانندگان توزیع و آنها نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب کنند.
وی با اشاره به اینکه برای کودکان بالای پنج سال نیز نرخ کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد، افزود: نرخ های جدید کرایه تاکسی از امروز اول اردیبهشت اعمال شده و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره  100002040 اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه