English

به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا انجام شد؛

توزیع محلول ضدعفونی کننده میان رانندگان تاکسی در سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: این سازمان اقدام به توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی و ضدعفونی تمامی تاکسی های فعال به منظور پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا نموده است.

توزیع محلول ضدعفونی کننده میان رانندگان تاکسی در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر جمشید نژاد امروز سه شنبه با اعلام این خبر، اظهارداشت: این سازمان تمام توان خود را برای پیشگیری ازگسترش شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان به کار بسته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: به دنبال شیوه و اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور این سازمان تمام تلاش خود را در راستای پیشگیری ازگسترش شیوع این ویروس انجام داده است.

 جمشید نژاد عنوان کرد: در همین راستا تمامی اتوبوسهای ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر و مرتب ضدعفونی و گندزدایی شده است.

وی از توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: این سازمان علاوه بر این اقدام به ضدعفونی تمامی تاکسی های ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا نموده است.

وی همچنین افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در قالب برچسب در اختیار رانندگان جهت نصب در داخل تاکسی قرار گرفته تا در معرض دید مسافران باشد.

جمشید نژاد از کلیه رانندگان ناوگان تاکسی رانی درخواست نمود: در صورت نیاز مجدد به محلول ضد عفونی کننده نماینده خطوط  با مراجعه به خودروهای گشت و بازرسی این محلول را تحویل و در بین رانندگان تاکسی توزیع کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه