English

محمدحسین محمدی فشارکی:

رواج کتابخوانی سیاست مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر گفت: رواج کتابخوانی سیاست مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رواج کتابخوانی سیاست مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

محمدحسین محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: طبق سیاست مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امر ترویج کتابخوانی اداره فرهنگ و  ارشاداسلامی نیز کتاب های ارزشمند را به کتابخانه ها معرفی می کند.

وی اظهار کرد: در شهرستان خمینی شهر کانون های فرهنگی مساجد و خبرنگاران فعالیت ها و اقداماتی را به صورت خود جوش انجام دادند.

رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان خمینی شهر با تشریح فعالیت های فرهنگی در شهرستان توضیح داد: تعامل بسیار خوبی بین کانون های مساجد شهرستان و پایگاه های بسبج وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی خوبی انجام شده ادامه داد: رویدادهای فرهنگی دامنه وسیعی دارد که در کل کشور در حال انجام است ودرخمینی شهر نیز کارهای فرهنگی زیبایی مانند پویش هر خانه یک پرچم به مناسبت نیمه شعبان ، ضدعفونی معابرو محلات و تهیه بسته های معیشتی و گروه پویش پیشگیری از کرونا توسط کانون صاحب الزمان و برگزاری مسابقه در وسط گود به مناسبت شیوع بیماری کرونا در کانون های فرهنگی هنری برگزاری شد .

وی افزود: همدلی و همزبانی که بین مردم و مسئولین  در تمام دستگاه های شهرستان شکل گرفته می تواند عرصخ وسیعی برای انجام کارهای فرهنگی رقم برند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پایین آمدن سطح مطالعه در جامعه خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر شرایطی پیش آمده است که بیشتر به مطالعه بپردازند و روش مطالعه به سمت و سوی الکترونیکی رفته است .

محمدی با اشاره به اینکه سیاست مهم وزارت ارشاد ترویج کتابخوانی است، تصریح کرد: ارشاد در بحث حمایت از کتابهای ارزشی و معرفی آنها به کتابخانه ها قدم های مهمی برداشته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ویروس کرونا را فرصت و تهدید خواند و گفت: مردم همیشه یک قدم جلوتر از مسئولین بوده اند و توسط همین مردم خلاقیت های بسیار خوبی توسط هنرمندان در حال شکل گیری یا انجام است و اقدامات شایسته ای صورت پذیرفته است.

وی ابراز کرد: با شروع بیماری کرونا بستری از یک گفتمان جدید در فضای مجازی در زمینه فرهنگی در حال انجام است.

محمدی افزود : رویکرد مردم جامعه با شیوع ویروس کرونا تغییر کرد و مردم  انس بیشتری با دعا و مناجات  گرفتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر ورود به یک مدل جدید از ارتباط را مهم خواند وگفت: فعالیت های فرهنگی که انجام می شود اگر در قالب هنری ارائه شود جذابیت و گیرایی بیشتری به همراه خواهد داشت.

محمدی در پایان  گفت: با رعایت اصول بهداشتی با برگزاری جلسات مقدمه برنامه های پسا گرونا را تدوین می کنیم و با استفاده از ظرفیت هنری شهرستان و هنرمندان باقدرت تحولی در فضای فرهنگی شهرستان ایجاد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه