English

علی صالحی:

دستگیری باند جاعلان اسناد و مدارک دولتی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام باند جعل اسناد و عناوین دولتی خبر داد و گفت: اعضای این باند قصد داشتند با ارتکاب کلاهبرداری و جعل اقدام به تملک مساحت قابل توجهی از اراضی مرغوب جزیره قشم کنند.

دستگیری باند جاعلان اسناد و مدارک دولتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی  رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: یک باند جعل اسناد و عناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، در ادامه افزود: متهمان اصلی دو برادر هستند که از طریق جعل عناوین و مجوز‌های دولتی و تهیه مهر مجعول افراد و مسئولان عالی رتبه کشور و ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی به کلاهبرداری اقدام می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به دستگیری باند جاعلان اسناد و مدارک دولتی در هرمزگان، تصریح کرد: متهمان قصد داشتند از طریق جعل عنوان و نشان یکی از اعتاب مقدسه و ارائه اسناد مجعول با ارتکاب کلاهبرداری اقدام به تملک مساحت قابل توجهی از اراضی جزیره قشم کنند.

وی افزود: پس از گزارش ضابطان و به دستور مقام قضایی، متهمان دستگیر و از مخفی‌گاه آن‌ها مهر‌های مجعول حدود هفتاد دستگاه اجرایی، نظارتی، نظامی و مؤسسات مذهبی و همچنین مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات جعل کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین یادآور شد: پس از تکمیل روند تحقیقات و صدور کیفرخواست این پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارسال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه