English

حسن خانجانی مطرح کرد:

نرفتن ۵۵۰ تن از زندانیان همدان به مرخصی/۳۰ فروردین پایان مرخصی زندانیان همدان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان با اشاره به استفاده شمار زیادی از زندانیان همدان از مرخصی به دلیل شیوع کرونا، از نرفتن ۵۵۰ تن از زندانیان همدان به علت فراهم نکردن وثیقه سخن گفت.

نرفتن ۵۵۰ تن از زندانیان همدان به مرخصی/30 فروردین پایان مرخصی زندانیان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسن خانجانی،  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان با اشاره به مرخصی رفتن زندانیان همدان بر اثر کرونا، گفت: شمار زیادی از زندانیان همدان از مرخصی به دلیل شیوع کرونا، از نرفتن ۵۵۰ تن از زندانیان همدان به علت فراهم نکردن وثیقه سخن گفت.

خانجانی بیان کرد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا و بخشنامه رییس قوه قضاییه تا پایان فروردین امسال برای مرخصی زندانیان پیش بینی شده بود که تمدید ان مستلزم یک تصمیم ملی است.

وی یادآوری کرد: اعطای مرخصی به زندانیان پیش از صدور بخشنامه از سوی رییس قوه قضاییه به دادستان های شهرستان ها ابلاغ شده است و شمار زیادی از این امکان بهره مند شدند و  30 پایان مرخصی است که تمدید مرخصی آنان مستلزم تصمیم ستاد ملی کرونا و ابلاغ کشوری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان اضافه کرد: به دنبال شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در زندان‌ها، ۲ هزار و ۶۰۰ زندانی واجد شرایط در همدان به مرخصی رفتند.

خانجانی با بیان اینکه مرخصی شامل افرادی که جرائم خشن دارند نشد اضافه کرد: سایر زندانیان در صورت تامین شرایط لازم می توانند از این امکان بهره مند شوند هر چند حدود ۵۵۰ تن از زندانیان همدان به علت فراهم نکردن وثیقه نتوانستند به مرخصی بروند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه