English

رییس کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد خبر داد:

پلمپ و جریمه بیش از ۳۰ واحد صنفی متخلف در اسدآباد

رییس کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد با اشاره به شیوع کرونا ویروس در اسدآباد، از پلمپ و جریمهبیش از 30 واحدی صنفی متخلف خبر داد.

پلمپ و جریمه بیش از 30 واحد صنفی متخلف در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، موسی رضا غفاریان، رییس کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از پلمب ۸۳ واحد صنفی متخلف در این شهر خبر داد و گفت: صاحبان این صنوف از مقررات ستاد پیشگیری از کرونا سرپیچی کرده و در این ایام فعالیت می‌کردند.

 موسی رضا غفاریان اظهار داشت: این واحدهای متخلف جزو مغازه های غیرضروری بودند که بی توجه به سلامت مردم اسدآباد در ایام شیوع کرونایی باز بودند که در اقدامی قاطع از سوی مسوولان پلمب شدند.

وی با اشاره به شدت بازرسی ها در این ایام گفت: ۱۸ شکایت مردمی از واحدهای صنفی به دست ما رسیده و تاکنون  ۳۵ واحد صنفی هم جریمه شده اند.

رییس کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد علاوه بر بازار، دفاتر بیمه و واحدهای خدماتی بین راهی نیز تعطیل هستند که به عملکرد آنها نیز نظارت می شود.

غفاریان خاطرنشان کرد: واحدهای لبنیاتی سنتی که محصول پاستوریزه تولید می کنند و برای اینکار مجوز دریافت کرده اند، مجاز به فعالیت هستند و فعالیت بقیه اصناف مشابه غیرقانونی است.

به گفته وی بازار اسدآباد تا روز  ۲۲ فروردین تعطیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر