English

سرهنگ حسین حسین زاده خبرداد:

ممنوعیت تردد برای پلاک های غیر بومی در استان اصفهان / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ممنوعیت تردد بین شهری برای خودروهای با پلاک غیربومی در اصفهان و جریمه 500 هزار تومانی برای این خودروها خبر داد.

ممنوعیت تردد برای پلاک های غیر بومی در استان اصفهان / جریمه 500 هزار تومانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده ضمن تبریک سالروزمیلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: درراستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  تردد بین شهری برای پ لاک های غیر بومی از امروز ساعت  14 در اصفهان ممنوع است.

این مقام انتظامی تاکید کرد: برابر این مصوبه در ورودی تمامی شهرها و روستاها از ورود  خودروهایی که راننده آن ها اهلیت و سکونت آن شهرستان و روستا را ندارند و پلاک آن ها غیربومی محسوب می شود جلوگیری به عمل خواهد آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این طرح تا 23 فروردین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: به دلیل اینکه با تعطیلی 48 ساعته در پایان هفته مواجه هستیم و احتمال دارد برخی از شهروندان که نسبت به مقررات بی توجه هستند سفرهای بین شهری داشته باشند این طرح اجرا شده و برای کسانی که از این طرح سرباز بزنند تدابیر سخت گیرانه ای همچون جریمه 500 هزار تومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه نیز در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه