English

برنامه های متعدد دولت برای جبران بخشی از خسارت های اقتصادی مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از برنامه های متعدد دولت برای جبران بخشی از خسارت های وارده به مردم در ایام قرنطینه خانگی خبر داد.

برنامه های متعدد دولت برای جبران بخشی از خسارت های اقتصادی مردم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال پیش از ظهر امروز جمعه در ارتباط ویدیو کنفرانس با فرمانداران استان با بیان اینکه در حال رسیدن به مرحله مدیریت ویروس کرونا در استان هستیم اظهار داشت: لازم است تا رسیدن به مرحله کنترل اجازه اختلال بیش از حد به چرخه زندگی مردم و همچنین تولید و اقتصاد کشور را ندهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت برنامه‌های متعددی را برای جبران بخشی از خسارت‌های اقتصادی و معیشتی شیوع ویروس کرونا اتحاذ کرده که فرمانداران باید بر اساس دستورالعمل‌ها پیشنهادات خود در این راستا را هرچه سریعتر به استانداری ارسال کنند.

خوش اقبال گفت: همچنین در لازم است در پیشنهادات خود در راستای نقاط قوت  و ضعف طرح فاصله گذاری اجتماعی را نیز مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی اهداف و برنامه‌های خود برای مهار این ویروس را براساس همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها برنامه ریزی کرده و لازم است فرمانداران هرکدام از دستگاه‌ها و نهادهایی که همراه برنامه های ستادهای ملی و استانی نیستند را برای پاسخگویی به استانداری معرفی کنند.

وی همچنین از همراهی اصحاب رسانه استان در خصوص تشویق مردم برای خانه ماندن و فرهنگ سازی رفتارهای اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود به عنوان بازوی اطلاع رسانی فعالیت‌های خود در این خصوص را تداوم ببخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی