English

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار کردستان:

مسئولان باید قدرشناس مردم باشند

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندارکردستان افزود: همه مسئولان باید قدرشناس مردم باشند و تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بگیرند چون اگر مردم نباشد هیچ موفقیت و اتفاق مثبتی در کشور نخواهیم داشت.

مسئولان باید قدرشناس مردم باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرماندار سروآباد اظهار داشت: موفقیت هایی که امروز نظام مقدس اسلامی در دنیا بدست آورده و همه دشمنان از ابهت و اقتدار آن هراس دارند به برکت حضور همیشه در صحنه مردم است.

وی افزود: همه مسئولان باید قدرشناس مردم باشند و تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بگیرند چون اگر مردم نباشد هیچ موفقیت و اتفاق مثبتی در کشور نخواهیم داشت.

معاون،سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان با تقدیر از حضور پرشور مردم استان کردستان بویژه شهرستان سروآباد در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی اضافه کرد: به برکت همین حضور پرشور مردم در جشن های انقلاب؛ توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب خنثی شد.

وی یادآور شد: همه باید تلاش کنیم مشکلات مردم بر طرف شود ضمن اینکه در دفاع از ارزش های انقلاب و خدمت به مردم کوتاهی نکرده و سعی کنیم جایگاه واقعی این مردم حفظ شود.

خوش اقبال با تقدیر از زحمات کوهسار دادور فرماندار سابق سروآباد برای سرپرست فرمانداری این شهرستان در این منصب و خدمت به مردم آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه سروآباد نیز در این مراسم با تقدیر از فرماندار سابق سروآباد گفت: سال گذشته که کوهسار دادور سکان مدیریت را در دست گرفت، تعبیر ما از آن، هدیه گرانبهای جمهوری اسلامی برای مردم سروآباد بود.

ماموستا سید عبدالقادر حسینی افزود: امروز گله مند هستیم چرا این هدیه با ارزش را از مردم سروآباد گرفتند چون مدیر زمانی می تواند موفق باشد که زمان لازم را در اختیار داشته باشد نه اینکه در مدت یکسال تغییر کند.

وی تاکید کرد: دادور، مسئولی لایق، دلسوز و خدمتگزار به مردم بود و در مدت کوتاهی که فرماندار سروآباد بود منشا خدمات بسیاری برای این شهرستان شد اما فرصت زیادی برای خدمتگزاری بیشتر نداشت.

ماموستا حسینی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش سروآباد 6 ماه است بخاطر نداشتن مدیر بلاتکلیف است، گفت: می طلبد مسئولان توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان،دیشب طی حکمی از سوی استاندار کردستان کوهسار دادور به سمت سرپرست فرمانداری دهگلان منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی