English

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان:

امروز هر چه به ما رسیده از برکت خون شهیدان است

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه هر چه امروز به ما رسیده از برکت خون شهیدان است، یادآور شد: راه شهدای ما حق است و قطعا ملت انقلابی ادامه دهنده راه شهدا و حافظ نظام و انقلاب هستند و در این راه با تمام توان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهند کرد.

امروز هر چه به ما رسیده از برکت خون شهیدان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال روز پنجشنبه در اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان اظهار داشت: پیش برنامه های کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان تاکنون به نحو شایسته ای در سطح استان برگزار شده است.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: اقشار مختلف مردم استان اعم از کارگر، معلم، دانش آموز، دانشجو و کارمند در زمان جنگ تحمیلی شجاعانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از وطن خود دفاع کردند.

خوش اقبال با اشاره به اینکه هر چه امروز به ما رسیده از برکت خون شهیدان است، یادآور شد: راه شهدای ما حق است و قطعا ملت انقلابی ادامه دهنده راه شهدا و حافظ نظام و انقلاب هستند و در این راه با تمام توان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: از قشر کارمند در این استان 121 نفر جان خود را فدای دفاع از آب و خاک میهن شان کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه