English

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان:

با شعور انقلابی و برای مایوس کردن دشمنان در مراسم ۲۲ بهمن امسال حضور پیدا کنیم

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: همه باید با شعور انقلابی و برای مایوس کردن دشمنان در مراسم روز 22 بهمن امسال حضور پیدا کنیم و این پیام را به جهانیان برسانیم که احاد مردم ایران هم مانندسالیان قبل با جان و دل در راه سربلندی انقلاب تلاش خواهیم کرد.

با شعور انقلابی و برای مایوس کردن دشمنان در مراسم 22 بهمن امسال حضور پیدا کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال صبح امروز در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر در محل سالن اجتماعات مدرسه فرزانگان سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با شعار نگاه به گذشته و امید به آینده باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با و حضور باشکوه تر مردم انقلابی ایران با شور و نشاط بیشتری برگزار شود.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب و صیانت از دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند موجبات یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب را فراهم و زمینه ساز وحدت هرچه بیشتر مردم و مسئولان شود.

خوش اقبال با اشاره به توانمندی های انقلاب در بسیاری از عرصه در ادامه ابراز داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از بخش های اقتصادی و نظامی و زیر ساخت ها کشور وابسته به دیگر کشورها بود که خوشبختانه امروز با تلاش همه جانبه مسئولان و مردم در اکثر عرصه ها کشور به خودکفایی رسیده و ضمن تامین نیازهای داخلی موفق به صدور توانمندیهای انقلاب به سایر کشورهای منطقه و جهان شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه همدلی و همراهی مردم و مسئولان موجبات اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی داشته و در حال حاضر ایران اسلامی دارای نفوذ و تاثیر در حل و فصل در بسیاری از معادلات منطقه ای می باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان خطاب دانش آموزان و نسل آینده انقلاب نیز گفت: شما باید با هوشیاری و بصیرت همانند نسل های گذشته با مشارکت در مسیر پیشرفت و سازندگی زمینه رشد و تعالی کشور را هر بیشتر مهیا کنید.

وی تصریح کرد: همه باید با شعور انقلابی و برای مایوس کردن دشمنان در مراسم روز 22 بهمن امسال حضور پیدا کنیم و این پیام را به جهانیان برسانیم که احاد مردم ایران هم مانندسالیان قبل با جان و دل در راه سربلندی انقلاب تلاش خواهیم کرد.

خوش اقبال اذعان داشت: باید به جهانیان نشان دهیم که این انقلاب در سایه اتحاد همه ملت ایران و شیعه و سنی به پیروزی رسیده و قطعا برای اعطلای آن نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به وجود تحریم های  ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران و نیز مشکلات اقتصادی حال حاضر کشور ابراز امیدواری کرد که ملت شریف ایران از تنگنای اقتصادی فعلی نیز با سرفرازی عبور خواهد کرد و موجبات یاس و نا امیدی بدخواهان نظام را فراهم می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه