English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

هدف دشمن، ناامید کردن مردم است

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان در سفر به شهرستان سقز با بیان اینکه، هدف دشمن، ناامید کردن مردم است اظهار داشت : ایستادگی، وحدت و انسجام ملت ایران، رمز تداوم موفقیت‌های ایران اسلامی است.

هدف دشمن، ناامید کردن مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش‌اقبال صبح امروز با سفر به شهرستان سقز در جمع اعضای شورای شهرستان، شهرها و بخش و مدیران شهرستان سقز مردم ولی‌نعمتان نظام اسلامی هستند که در چهل سال گذشته با حمایت‌های خود این نظام را در مسیر رشد و شکوفایی قرار داده‌اند و مردم با حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف دشمنان را مایوس کرده‌اند.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه تقویت فرهنگ مشارکت ضروری است، اظهار کرد: مدیران بایستی شورای شهر، روستا، بخش و شهرستان را بیشتر کمک کنند.

وی عنوان کرد: به شوراباوری و شورایاوری ایمان دارم و شورا باید تقویت شود چون شورا نهادی برخواسته از رای مردم است و دولت تدبیر و امید به نظر، دیدگاه و رای مردم توجه ویژه دارد.

خوش‌اقبال گفت: مردم ولی‌نعمتان نظام اسلامی هستند که در چهل سال گذشته با حمایت‌های خود این نظام را در مسیر رشد و شکوفایی قرار داده‌اند و مردم با حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف دشمنان را مایوس کرده‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم با بیان اینکه، نگاه دولت تدبیر و امید به روستاها، نگاهی توسعه‌گراست، گفت: ارتقای شاخص‌های توسعه روستایی از دغدغه‌های جدی است.

کامیل کریمیان اظهار کرد: 16 میلیارد تومان اعتبارات برای اشتغال پایدار روستایی در شهرستان سقز پرداخت شده است و در مرحله دوم هم اعتباراتی دیگر پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: به شورا باور داریم و در راستای عدالت بخشی در توزیع اعتبارات، نمایندگان شورای بخش‌های شهرستان در جلسه برنامه‌ریزی حضور داشته‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مردم مولفه اصلی امنیت و توسعه پایدار هستند.

وی با عنوان اینکه، هدف دشمن، ناامید کردن مردم است بیان کرد: ایستادگی، وحدت و انسجام ملت ایران، رمز تداوم موفقیت‌های ایران اسلامی است.

اعضای شورای شهرستان، شهرها و بخش‌ها در نشست با معاون سیاسی استاندار کردستان برخی از مسایل و مشکلات را مطرح کردند.

اعضای شورای صاحب خواستار حضور تمام وقت پزشک، احداث کلانتری، تاسیس نمایندگی کمیته امداد امام(ره) ، افزایش اعتبارات شهرداری و توجه به افزایش فضاهای ورزشی در این شهر شدند.

اعضای شورای شهر سقز به اهمیت توجه به توازن منطقه‌ای در مورد شهر سقز و مظلوم واقع شدن سقز در استان از این منظر، توجه ویژه به انجمن‌های غیردولتی و افزایش اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کردند.

اعضای شوراهای بخش هم بر رفع مشکلات آنتن‌دهی، اجرای طرح هادی روستایی، بیمه‌نمودن اعضای شورا و تعیین حق جلسه برای اعضای شورای بخش، تسریع در اتمام مجتمع‌های آبرسانی، افزایش اعتبارات برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، ضرورت ورود انجمن‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاها و انتزاع بخش سرا از بخش مرکزی تصریح کردند.

روسای ادارات شهرستان سقز هم خواستار افزایش اعتبار برای نوسازی مدارس و آسفالت راه‌ها، اجرای طرح‌های آبرسانی و نگهداری از پروژه‌های آبرسانی، در نظر گرفتن اعتبار برای جابجایی میرده، حمایت از قهرمانان ورزشی در زمان اعزام و حمایت بانک‌ها از واگذاری تسهیلات برای رونق کسب و کار و تولید و بهسازی خانه‌های مسکونی روستا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه