English

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه افتخار بزرگی برای ملت ایران بود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: طی چند ماه گذشته انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه افتخار بزرگی برای ملت ایران وضربه سنگینی برای دشمنان انقلاب بود.

انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه افتخار بزرگی برای ملت ایران بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش‌اقبال پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان ارشد سپاه کردستان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام گرفت، اظهار کرد: اینکه توفیقی حاصل شد در هفته دفاع مقدس در این مکان مقدس با یادگاران دفاع مقدس دیدار داشته باشیم باید خدا را شاکر باشیم.

وی تصریح کرد: پاسداران سبزپوشی سپاه که همیشه در دفاع از انقلاب، اسلام و آب خاک مقتدرانه ایستاده و در عرصه خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده‌اند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به خدمات و تلاش های سپاه کردستان در زمینه آبادانی و محرومیت زدایی، این خدمات را شایسته تقدیر و در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

خوش اقبال عنوان کرد: این پاسداران جان برکف امروز هم مسیر شهدا و راه شهدا را با قدرت طی می‌کنند و همین امر موجب ترس دشمنان شده است.

وی اذعان کرد: امروز آمده‌ایم تا اعلام کنیم که ملت و دولت در کنار نیروهای مسلح تحت فرمان رهبری آماده نقش‌آفرینی هستیم و به برکت این وحدت تمام توطئه‌هایی دشمنان علیه ایران اسلامی مان را خنثی و نقش برآب خواهیم کرد.

خوش اقبال اضافه کرد: از انقلابی که به برکت ایثار و از خودگذشتگی امام، رهبری و امت انقلابی شکل گرفته و با گذشت 40 سال با عبور از تمام توطئه‌های دشمنان با قدرت و اقتدار ایستاده و چشم امید بسیاری از مسلمانان جهان به آن دوخته شده است، دفاع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همواره ثابت کرده‌اند که نسبت به انقلاب، ارزش‌های انقلاب و خون پاک شهدا متعهد و در مسیر دفاع از آن ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند.

معلون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه سنگینی نسبت به گذشته دارم اگر دیروز در عرصه هشت سال جنگ تحمیلی متحد در کنار هم در برابر دشمنان ایستادگی و در برابر دشمنان جهانی پیروزی رسیدیم امروز در عرصه‌های دیگر باید محکم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و استقامت آنان در عرصه جهانی از اقتدار کامل برخوردار هستیم.

خوش اقبال اذعان داشت: اگر دیروز توان تامین حتی سیم‌خاردار را نداشتیم امروز به برکت استقامت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی از بهترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی برخورداریم.

وی تصریح کرد: ضربه سنگینی که طی چند ماه اخیر توسط سبزپوشان سپاه با انهدام پهپاد آمریکایی به سران این کشور زدند افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است که در حافظه تاریخ برای همیشه باقی خواهد مانند.

خوش اقبال افزود: اینجا مشخص می‌شود که اقتدار و قدرت نظامی نیروهای مسلح تا چه میزان است این نشان از پایبندی به ارزش‌هاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: امیدواریم در این جنگ اقتصادی هم با در کنار هم بودن و مقاومت ایستادگی بتوانیم حماسه بزرگ دیگری خلق کنیم.

وی اظهار کرد: ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر دشمنان به پیروزی رسیدیم امروز به برکت آن مقاومت در منطقه و دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

خوش اقبال گفت: این تحریم‌ها و جنگ اقتصادی را به عنوان یک فرصت نگاه و در این عرصه نبرد نیز به برکت اتحاد و همبستگی پیروز میدان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی