English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان؛

سرمایه اصلی امام(ره) در انقلابش، مردم بودند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: سرمایه اصلی امام(ره) در انقلابش مردم بودند.

سرمایه اصلی امام(ره) در انقلابش، مردم بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام خونین 15 خرداد که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار داشت: امسال سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام را پیش رو داریم که استان کردستان به دلیل بعد مسافتی، اعزام به مرکز را نخواهد داشت و مراسم در مرکز استان برگزار می شود.

خوش اقبال گفت:قدر شناسی از امام و شهدای انقلاب و عملکرد و نهضت امام خمینی(ره) وظیفه ی تک تک ماست.

وی عنوان نمود: ای کاش به همان اندازه که برای برنامه های دیگر وقت می گذاریم ، برای گرامیداشت کسی وقت بگذاریم که هر چه داریم از برکت اوست.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: هر جا اسم امام و انقلاب است وظیفه ی شرعی و قانونی داریم از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

خوش اقبال گفت: توقع داریم ادارات حضور پر رنگی در کنار مردم داشته باشند. مردم همیشه آماده اند ما هم باید همراه و در کنار  مردم باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: سرمایه اصلی امام(ره) در انقلابش مردم بودند، سرمایه اصلی امام در پیروزی هشت ساله دفاع مقدس مردم بود و امروز هم سرمایه اصلی ما در رابطه با جنگ اقتصادی که بر علیه ما شروع شده مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه