English

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان:

سپاه پاسداران یعنی ۸۰ میلیون ایرانی

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: پیام ملت و دولت ایران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که سپاه پاسداران یعنی 80 میلیون ایرانی، فرهنگ ایرانی اسلامی و اینکه همه ایرانیان پاسدار هستند.

سپاه پاسداران یعنی 80 میلیون ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش اقبال امروز در جمع تجمع کنندگان سنندج برای اعلام انزجار از اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی اظهار داشت: پیام آشکار دولت حامی تروریست آمریکا از این اقدام این است که با استقلال و عزت و فرهنگ حسینی ایران دشمنی دارد و همچنان بعد از چهار دهه شکست در مقابل انقلاب اسلامی ، آرزوی بازگشت به ایران را دارد. 

وی افزود: پیام ملت و دولت ایران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که سپاه پاسداران یعنی 80 میلیون ایرانی، فرهنگ ایرانی اسلامی و اینکه همه ایرانیان پاسدار هستند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: راه و روش سپاه مسیر حق در برابر باطل است و دشمنان از این سربلندی هراس دارند و برای مردم ایران حراست تمامیت ارضی جمهوری اسلامی از سوی این نیروی همیشه در صحنه فراموش نشدنی است.

وی گفت: اقدام شیطان بزرگ در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی یک حماقت محض است و امروز باید به پاسداران انقلاب در 2 بخش شامل میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین بر انگیختن خشم استکبار جهانی تبریک گفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: پاسداران انقلاب اسلامی نماد شجاعت این نظام مقدس هستند که آرمان های خود را از امام حسین (ع) به تاسی گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه