English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان؛

مخالف شادی مردم در ایام عید نوروز نیستیم

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان گفت: ما مخالف شادی مردم در ایام عید نوروز نیستیم ولی عده‌ای با برنامه‌ریزی قصد سوءاستفاده از فضای ایام نوروز را دارند.

مخالف شادی مردم در ایام عید نوروز نیستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین خوش‌اقبال صبح امروز در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امید است با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه سال جدید را با برنامه‌ریزی بهتر در راستای جذب رضایت شهروندان و ایجاد شور و نشاط در جامعه آغاز و فضا و ورودی شهر را برای مسافران و گردشگران به این استان به شکل مطلوب و در خور شان مردم فهیم کشورمان طراحی کنیم.

وی به آداب و رسوم نوروزی از جمله مراسم چهارشنبه آخر سال با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی اشاره کرد و خطاب به نمایندگان دستگاه‌های مختلف حاضر در جلسه، افزود: با ارائه راهکارهای جدی باید از اتفاقات ناگوار چهارشنبه آخر سال، صدمات و تبعات ناشی از انفجار مواد مترقه و آتش‌زا جلوگیری کرد و در قالب چهارچوبی خاص توسط دستگاه‌های اجرایی به امنیت اجتماعی کمک کنیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان بر لزوم میدان‌داری دلسوزان نظام در مراسمات و عید نوروز  تاکید کرد و گفت: نباید به گروه‌های ضدانقلاب و دشمنان نظام اجازه میدان‌داری بدهیم چرا که وظیفه ما دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب است.

وی گفت: ما مخالف شادی مردم در ایام عید نوروز نیستیم ولی عده‌ای با برنامه‌ریزی قصد سوءاستفاده از فضای ایام نوروز را دارند.

خوش‌اقبال با بیان اینکه امسال با حفظ شئونات اسلامی تلاش می‌کنیم در  مسیری گام برداریم که با گروه‌های معاند، اخلال‌گر و ضد انقلاب برخورد جدی داشته باشیم، ادامه داد: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان کردستان، 5400 شهید والامقام را تقدیم نظام و آرمان‌های انقلاب کرده‌اند که همواره اوج این حماسه‌ها را در ایام مبارک دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن احساس کردیم لذا نباید به دشمنان اجازه رسوخ و حضور در میان مردم دلاور را بدهیم.

وی با ذکر اینکه جوانان دنبال نشاط و شادی هستند اگر ما فضا را برای تخلیه هیجانات آنان مهیا نکنیم دیگران در مکان و فضای نامناسب از جوانان ما استقبال می‌کنند، افزود: به توجه به اینکه همه ما مسلمان هستیم باید دیدگاه‌های خود را طبق اصول و چهارچوب اسلامی پیش ببریم.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان خطاب به حاضرین در جلسه اظهار کرد: امیدواریم امسال استان کردستان را بهتر از گذشته به گردشگران معرفی کنیم تا آنها از فرهنگ و طبیعت ویژه منطقه بهترین و بیشترین لذت را ببرند و با رضایت و با خاطره خوش به مقصد خود بازگردند.

خوش‌اقبال از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواستار شد در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی به صورت کامل و جامع و کارآمد باشند و فضا را برای دوستداران انقلاب مهیا و برای دشمنان سخت و تنگ کنند.

وی با اشاره به اینکه حکومت جمهوری اسلامی از قدرت و اقتدار 40 ساله برخوردار است، اظهار کرد: اگر ما راه درست را در پیش بگیریم از مشکلات مختلف و برنامه‌‌های طراحی شده توسط دشمنان جلوگیری می‌شود.

 معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان خطاب به شهرداری تاکید کرد: با آماده‌سازی فضای ورودی شهر بستر جذب گردشگران به استان را باید فراهم کرد.

خوش‌اقبال با بیان اینکه به برکت حضور نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه، کردستان، استان امنی است، افزود: می‌طلبد همه دستگاه‌های مربوطه برای نشان‌دادن فرهنگ و آداب و رسوم زیبای کردستان در راستای جذب گردشگر با توجه به توپوگرافی منطقه و پتانسیل‌های ویژه که بخش عمده‌ای از اشتغال استان را فراهم می‌کند، تلاش کنند و از این فرصت به شکل بهینه استفاده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و علی‌رغم مشکلات اقتصادی فراوان باید همه تلاش کنیم با تدبیر و برنامه‌ریزی مراسم عید نوروز امسال بهتر از گذشته برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی