English

هیچ فردی اجازه خروج از گیت‌های غربالگری را نخواهد داشت

جانشین انتظامی استان یزد گفت: 13 فروردین هیچ فردی اجازه خروج از گیت‌های غربالگری را نخواهد داشت.

هیچ فردی اجازه خروج از گیت‌های غربالگری را نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر جانشین انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون ۳۰ دستگاه خودرو متخلف توقیف شد و ۴۷۰ مورد دیگر اعمال قانون و تذکر نسبت به ترددهای غیرضروری دریافت کردند.

وی با بیان اینکه پلیس با استفاده از ابزار هوشمند تمامی معابر را زیر پوشش کنترل قرار داده افزود: تاکنون این تعداد مورد پیامک تذکر به رانندگان متخلف که ترددهای غیرضروری داشتند ارسال شد.

وی در خصوص تردد موتورسیکلت‌سواران در سطح شهر اظهار کرد: وسیله نقلیه افرادی که با موتورسیکلت قصد تردد در سطح شهر را داشته باشند توقیف خواهد شد و به هیچ عنوان به هیچ فردی اجازه خروج از گیت‌های غربالگری را نخواهیم داد.

جانشین انتظامی یزد گفت: همکاری خوب شهروندان با پلیس و یگان‌های امدادی و خدماتی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت افراد جامعه جای تقدیر دارد.

هاشمی‌فر افزود:  تا پانزدهم فروردین‌ماه جاری ممنوعیت تردد در ورودی و خروجی شهرها را در سطح استان خواهیم داشت به گونه‌ای که فقط به کادردرمانی، بیماران خاص، واحدهای امدادی و کارگران شرکت‌های فعال با داشتن مجوز و کارت شناسایی اجازه تردد داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه