English

استاندار کرمانشاه هشدار داد:

با بمب‌های کرونایی متحرک به‌شدت برخورد می‌کنیم/ بازی باجان مردم هزینه سنگین دارد

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ویدئوکنفرانس تصویری رئیس‌جمهور با استانداران سراسر کشور گفت: مبتلایانی که عامدانه در قرنطینه نمی‌مانند در مرگ احتمالی افراد دخیل‌ هستند و به‌شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

با بمب‌های کرونایی متحرک به‌شدت برخورد می‌کنیم/ بازی باجان مردم هزینه سنگین دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست ویدئوکنفرانس تصویری رئیس‌جمهور با استانداران سراسر کشور در قالب ستاد ملی کرونا اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ازجمله طرح‌های مهم مصوب ستاد ملی کرونا است که از ساعت 24 شب جمعه به اجرا گذاشته شد، هرچند برای برآورد میزان اثرگذاری این طرح هنوز زود است ولی اکثریت بالایی از مردم از اجرای آن استقبال کردند.

بازوند عنوان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابله با کرونا در کرمانشاه، دارای ضمانت‌های اجرایی مناسبی است که بر اساس آن متخلفین جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح خودروهای افراد متخلف یک ماه توقیف و 500 هزار تومان هم جریمه می‌شوند و مغازه‌های متخلف هم پلمپ می‌گردد، بر همین اساس روز گذشته ده‌ها خودرو و واحد صنفی متخلف با جریمه‌های سنگین روبرو شده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: همچنین به‌منظور کنترل هرچه بیشتر ورودی‌ها و خروجی‌ها، روز گذشته 23 محور اصلی و 58 محور فرعی منتهی به شهر کرمانشاه را کاملاً مسدود کرده‌ایم.

بازوند در ادامه از ارائه محدودیت‌های جدی برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: تمامی تفرج‌گاه‌ها و پارک‌های استان چه در شهرها و چه در دامان طبیعت، همه بسته هستند و مردم در خانه‌ها بمانند.

 وی همچنین خبر داد: دو نقاهتگاه 500 نفره و 150 نفره برای نگهداری کسانی که تست آن‌ها مثبت اعلام‌شده توسط سپاه و ارتش ایجادشده است، افراد مبتلا اگر شرایط ماندن در خانه را ندارند حتماً باید در این قرنطینه‌ها به سر ببرند، تا بهبود پیدا کنند.

بازوند در ادامه هشدار داد‌: کسانی که تست آن‌ها مثبت اعلام‌شده و عامدانه در جامعه تردد می‌کنند درواقع بمب‌های ویروسی متحرکی هستند که موجب مرگ صدها انسان می‌شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه حدود 80 درصد جامعه کرمانشاهی همکاری مناسبی برای کنترل این بحران دارند ولی 20 درصد همچنان بی‌توجه به‌سلامت همنوعانشان هستند.

وی افزود: این افراد بدانند اگر عامدانه موجب انتقال ویروس به کسی شوند در مرگ احتمالی آن انسان دخیل هستند.

وی اظهار داشت: خواهش می‌کنیم مردم این 15 روز را در خانه‌ها بمانند تا هرچه زودتر از بحران کرونا گذر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه