English

استاندار کرمانشاه:

وضعیت کرونا در کرمانشاه خوب است اما رضایت‌بخش نیست

هوشنگ بازوند در مراسم تودیع و معارفه دادستان کرمانشاه گفت: مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کرمانشاه باید مشارکت جدی‌تری داشته باشند و در تجمعات حضور پیدا نکنند.

وضعیت کرونا در کرمانشاه خوب است اما رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه وضعیت استان در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در کرمانشاه تاکنون خوب بوده، اما رضایت‌بخش نیست، ابراز داشت: باوجوداینکه مردم ایران کرمانشاه را به میهمان‌نوازی می‌شناسند، اما امسال با توجه به اینکه شرایط متفاوت شده شیوع کرونا، از مردم استان می‌خواهیم این مسئله را با اقوامشان بازگو کنند و از آن‌ها بخواهند به کرمانشاه سفر نکنند.

وی 90 درصد ورودی‌های شهر را مربوط به مسافرینی که اقوامشان در کرمانشاه است، عنوان کرد و اظهار داشت: از طرفی سفرهای بین‌شهری در خود استان کرمانشاه نیز به همان میزان خطرآفرین است و مردم باید بحران کرونا را جدی بگیرند.

وی بابیان این مطلب که کرونا خسارت‌های سنگینی به حوزه‌های مختلف استان وارد کرده که باید در دوران پساکرونا این خسارات جبران شود، اعلام داشت: هرچند که بیش از این انتظار همراهی مردم را داشتیم، اما امیدواریم مردم در راه مبارزه با این بحران به اطلاع‌رسانی‌ها و توصیه‌های پزشکی توجه کنند تا زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه