English

سید علی معرک نژاد خبر داد:

راه اندازی تورمجازی بازدید از مجموعه فرهنگی ، تاریخی تخت فولاد اصفهان

مدیر مجموعه فرهنگی تخت فولاد از راه اندازی تورمجازی بازدید از مجوعه فرهنگی ، تاریخی و مذهبی تخت فولاد اصفهان درایام نوروز خبرداد.

راه اندازی تورمجازی بازدید از مجموعه فرهنگی ، تاریخی تخت فولاد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید علی معرک نژاد بیان داشت: با توجه به مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان، علاقه مندان در ایام نوروز می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مجموعه فرهنگی, تاریخی و مذهبی تخت فولاد اصفهان به نشانی <https://takhtefoulad.ir با جاذبه های فرهنگی و تاریخی این مجموعه آشنا شوند.

وی افزود: در تخت فولاد اصفهان بیش از دو هزار شخصیت علمی، فرهنگی و دینی آرمیده اند، لذا در این تور مجازی ضمن امکان بازدید از بقعه های تاریخی این مجموعه، علاقه مندان به صورت مجازی می توانند زندگنامه این شخصیت ها را مطالعه کنند.

معرک نژاد گفت:مجموعه فرهنگی،تاریخی و مذهبی 75 هکتاری تخت فولاد اصفهان بیش از دو هزار سال قدمت و بیش از 55 بقعه و تکیه تاریخی دارد.

مدیرمجموعه فرهنگی ، تاریخی تخت فولاد اصفهان اظهار کرد: راه اندازی تورمجازی بازدید از وادی السلام ثانی تخت فولاد اصفهان بی نظیرترین مجموعه معماری آرامگاهی جهان به شمار می رود و به وادی السلام ثانی شهرت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه