English

طی ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت؛

دستگیری ۳۴۹ متهم در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری 349 متهم طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: میانگین سنی افراد دستگیر شده 20 تا 35 سال است.

دستگیری 349 متهم در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ محمداسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی بندرعباس، اظهار داشت: ناجا در سال جدید که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید" مزین شده، با شعار" ساحت خانواده-امنیت جامعه" کارخود را آغاز و با از خودگذشتگی و ایثار نسبت به برقراری امنیت در سطح جامعه تلاش مضاعف می کند.

وی با اشاره به دستگیری 349 متهم در بندرعباس، افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان 349 نفر شامل سارق مظنون به سارق، قاتل، مجرمان جرائم خشن، خرده فروش مواد مخدر و ... را دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل بلافاصله مأموران در محل حاضر و قاتل را که فردی 33 ساله و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه بود در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر کردند 

سرهنگ مشایخ اظهار داشت: در اجرای این طرح ضربتی مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند یک باند 5 نفره سارقان به عنف سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان تا کنون به 10 فقره سرقت معترف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس ، گفت: در ادامه اجرای این طرح، یک باند 5 نفره سارقان مغازه که اقدام به سرقت از یک باب مغازه موبایل فروشی به ارزش 5 میلیارد ریال کرده بودند با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی مأموران دستگیر شدند.

وی با اشاره به عملیات موفق دیگری توسط مأموران در 48 ساعت گذشته، ادامه داد: تعداد 29 نفر سارق داخل خودرو، کابل برق و مشاعات ساختمان که اکثر آنان به تازگی از زندان آزاد شده بودند دستگیر و در تحقیقات اولیه تاکنون به 35 فقره سرقت در سطح شهرستان بندرعباس معترف شدند.

این مسئول انتظامی با تأکید بر استمرا اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با هنجارشکنان ، به شهروندان توصیه کرد: پویش در خانه بمانیم را جدی بگیرند و با این اقدام سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه