English

ویروس کرونا ۲۱۵ نفر را در کردستان درگیر کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته، (از ظهر پنجشنبه 29 اسفند تا ظهر جمعه اول فروردین) 15 بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شد و تعداد بیماران از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به 215 نفر رسید.

ویروس کرونا 215 نفر را در کردستان درگیر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، دکتر فرزین رضاعی ظهر اولین روز بهار  99 با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 608 نمونه از افراد مشکوک به بیماری کرونا گرفته شده که 215 نمونه مثبت و 339 نمونه هم منفی بوده و جواب آزمایش 54 نفر نیز هنوز مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان به تفکیک شهرستان‌ها شامل سقز 81 نفر، بانه 46 نفر، سنندج 35 نفر،  کامیاران 9 نفر، قروه 13 نفر، مریوان 6 نفر، دیواندره هشت نفر، بیجار 14 نفر، دهگلان 2 نفر و سروآباد یک نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون 25 نفر جان خود را از دست داده‌اند که چهار نفر از این بیماران در 24 ساعت گذشته به مجموع فوتی ها اضافه شدند.

رضاعی تاکید کرد: از کل فوت شدگان ناشی از ابتلای به ویروس کرونا 12 نفر در شهرستان سقز، سه نفر سنندج، سه نفر قروه، چهار نفر بانه، یک نفر در مریوان و 2 نفر در بیجار بستری بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه