English

قطعیت مثبت بودن آزمایش کرونای ۲۲ نفر دیگر/۱۸۹نفر در احاطه کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طی 24 ساعت گذشته (ظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه) تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 189 نفر رسید.

قطعیت مثبت بودن آزمایش کرونای 22 نفر دیگر/189نفر در احاطه کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، دکتر فرزین رضاعی بعداز ظهر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: آمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا به تفکیک شهرستان‌ها شامل سقز با 73 نفر، بانه 38 نفر، سنندج 29 نفر، کامیاران هشت نفر، قروه 13 نفر، مریوان پنج نفر، دیواندره هشت نفر، بیجار 12 نفر، دهگلان 2 نفر و سروآباد یک نفر است.

وی اضافه کرد: تاکنون 523 نمونه از افراد مشکوک به کرونا گرفته شده که از این تعداد، 189 نمونه مثبت بوده و نمونه آزمایش 264 نفر نیز منفی بود البته جواب آزمایش افراد باقی مانده هنوز مشخص نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به جانباختن 2 بیمار دیگر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته، یادآور شد: تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا از ابتدای درگیری استان با این بیماری تا به امروز  به 20 نفر رسیدکه  این تعداد شامل 11 نفر در سقز، سه نفر در سنندج، یک نفر در مریوان، سه نفر در قروه، یک نفر در بیجار و یک نفر هم در بانه است.

دکتر رضاعی تاکید کرد: برای شهرهای مهاجر پذیر از جمله قروه و بیجار و همچنین سنندج و نیز بانه بخاطر رفت و آمد با شهر سقز به عنوان کانون اصلی شیوع ویروس کرونا در کردستان برای روزهای آینده بسیار نگران هستیم و امیدواریم مردم به توصیه ها و هشدارها توجه کرده و از مسافرت به این شهرها خودداری کنند تا شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه