English

عبور تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان از مرز ۵۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی اعلام شده 54 نفر در استان به طور قطعی به بیماری کووید 19 مبتلا هستند که سقز با 25 بیمار همچنان در صدر است.

عبور تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان از مرز 50 نفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی شامگاه امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : تاکنون 179 نمونه از افراد مشکوک به ابتلای به بیماری کرونا  در استان گرفته شده است که ابتلای 54 نفر در استان به ویروس کرونا قطعی و 99 نفر هم منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: افراد مبتلا در بیمارستان‌های 9 شهرستان این استان بستری هستند که شامل 25 نفر در سقز، 10 نفر در بانه، 6 نفر در سنندج، 4 نفر در قروه، 2 نفر در کامیاران، 2 نفر در بیجار ، 2 نفر در مریوان، 2 نفر در دهگلان و یک نفر در دیواندره است.

رضاعی کل مراجعین به بیمارستان های استان تا به امروز را 249 نفر اعلام کرد و گفت:  در حال حاضر 18 نفر در بیمارستان توحید سنندج، 41 نفر در بیمارستان امام خمینی سقز، یک نفر بیمارستان بوعلی مریوان، 6 نفر بیمارستان شهید بهشتی قروه، چهار نفر در بیجار، 15 نفر در بیمارستان رازی بانه، سه نفر در دیواندره، 2  نفر در دهگلان و یک نفر هم در بیمارستان سروآباد بستری شده‌اند. 

وی با اشاره به جان باختن 5 بیمار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، تاکید کرد: از این تعداد چهار بیمار در سقز و یک بیمار مربوط به مریوان است.

رضاعی اعلام کرد: تاکنون از بین افراد بستری شده 4 نفر در سنندج، 9 نفر در سقز، چهار نفر در بیجار، 3 نفر در دهگلان،2 نفر در سروآباد و یک نفر هم در مریوان از بیمارستان ترخیص شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه