English

با مشخص شدن نتیجه آزمایش ها؛

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به ۳۴ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از عصر دیروز تاکنون با مثبت‌شدن آزمایشات 20 نفر دیگر، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تا این لحظه به 34 نفر رسید.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 34 نفر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی شامگاه امروز پنجشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران کردستانی در سنندج اظهارداشت: تاکنون  از 176 نمونه ارجاعی به بیمارستان‌های استان 34 مورد مثبت و 68 مورد منفی اعلام شده است.

وی افزود: از این 34 نفر مبتلا به کرونا ویروس 15 نفر در  سقز، 4 نفر در سنندج، یک نفر در دیواندره، یک نفر مریوان، یک نفر بیجار و  8 نفر در بیمارستان بانه شناسایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مردم تقاضا کرد: جهت پیشگیری و گسترش این بیماری در هر گونه تجمعات شامل نمازهای جمعه، مراسم عزاداری و عروسی خودداری کنند.

رضاعی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی  خطاب به شهروندان  افزود: در زمینه پیشگیری و درمان این بیماری هیچگونه نگرانی نداشته و با نهایت جدیت بهداشت فردی و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی در پایان با اشره به اینکه مردم مواظب الکل های تقلبی موجود در بازار باشند، افزود: در اسرع وقت سفارشات الکل ومواد ضدعفونی کننده میان داروخانه ها توزیع می شود و از طریق رسانه ها به مردم فهیم استان خبرداده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی