English

کیانوش جهانپور اعلام کرد:

ابتلای ۲۳۸ نفر به کرونا در استان اصفهان

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در استان اصفهان تا کنون ۲۳۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

ابتلای 238 نفر به کرونا در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کیانوش جهانپور با اشاره به ابتلای 238 نفر به کرونا در استان اصفهان گفت: شمار مبتلایان در استان اصفهان به ویژه کاشان به دلیل مجاورت با قم در حال افزایش است.

وی افزود: از روز گذشته تاکنون ۵۹۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ثبت شده و مجموع مبتلایان قطعی بیماری کووید ۱۹ تا امروز به سه هزار و ۵۱۳ نفر رسیده است.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، از روز گذشته تاکنون ۱۵ نفر به علت ویروس کرونا فوت کردند و مجموع فوتی‌ها تا امروز به ۱۰۷ نفر رسیده است و همچنین ۷۳۹ نفر از مبتلایان به این ویروس تاکنون بهبود یافتند.

وی اضافه کرد: افراد باید در خانه‌ها و شهرهای خود بمانند، زیرا می‌توانیم تاثیر مثبت این کار را تا هفته آینده در روند کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا مشاهده کنیم.

به گزارش موج؛ ویروس کرونا قابل پیشگیری است و به‌راحتی با مشارکت شهروندان و این راهکارهای ساده مانند شست و شوی مکرر دست‌ها با صابون، استفاده از ماسک و دستکش در بیرون خانه و تعویض به هنگام آن، مصرف مایعات گرم، دست ندادن و روبوسی نکردن با دیگران، خودداری از تماس دست با چشم‌ها، بینی و دهان، حفظ فاصله یک و نیم متری با افراد بیمار و ماندن بیماران در خانه می‌توان از میزان شیوع و ابتلای ویروس کرونا جلوگیری کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه